Toon posts:

[BC3] MaKro aanbieding nu bij Dixons

Pagina: 1
Acties:
  • 179 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Voor iedereen die zo`n Dexxa webcam wilde, van de Makro (met een K) maar zonder kaart kan nu ook naar Dixons gaan ze kosten daar wel een tientje duurder maar het is nog maar 70 piek, en dat vindt ik niet echt duur.

Hij is ook volledig compatible met Logitech software en drivers, hij staat bij mij ook als Logitech Quickcam Express geinstalleerd

Verwijderd

issie dan beter dan een quickcam van logitech? ... of ongeveer hezelfde

Verwijderd

Topicstarter
precies hetzelfde

Verwijderd

Is dat ding een beetje goed dan?

• Ghost|IA
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-03 09:59
Hij is precies hetzelde als de logitech alleen is de kleur anders, blauw grijs, ipv wit grijs.

• wipe-out
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-08-2025

wipe-out

oud icon, geen zin in nieuwe:)

ik heb de Dexxa ook. ''k heb hem trouwens bij de maKro (ja met een "K" :P) gehaald. Heb ff een paar plaatjes online gezet. kijk hier maar ff als je ze wilt zien.

enige nadeel is btw dat ie ''t bij kunstlicht niet goed doet (allemaal vage strepen over het beeld:()

• Gash
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05-2022
Op maandag 23 april 2001 23:53 schreef tva_goku het volgende:
Voor iedereen die zo`n Dexxa webcam wilde, van de Makro (met een K) maar zonder kaart kan nu ook naar Dixons gaan ze kosten daar wel een tientje duurder maar het is nog maar 70 piek, en dat vindt ik niet echt duur.

Hij is ook volledig compatible met Logitech software en drivers, hij staat bij mij ook als Logitech Quickcam Express geinstalleerd
"ze kosten daar wel een tientje duurder"

''Ze kosten een tientje meer.......''
of
''hij is daar een tientje duurder.......''

Ga nu niet zeggen dat ik een zeikerd ben, want wanneer je zulke fouten maakt in real life staat het gewoon heel lullig.....

Verwijderd

Op woensdag 25 april 2001 09:52 schreef Gash het volgende:

[..]

of

Ga nu niet zeggen dat ik een zeikerd ben, want wanneer je zulke fouten maakt in real life staat het gewoon heel lullig.....
Ik zou het niet eens merken als iemand dit irl zoiets zegt :)
dus ik maak me er niet zo druk om

• Flupse
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-01-2022
bij ons op dorp is er nu een aanbieding van philips Vesta PC Camera voor 99,95 welke is er beter, de philips is 15 frames vga

waarom staat die dexa nog niet op de site van dixons?

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

[..]

of

Jah, wat is je probleem eigenlijk? Wil je erover praten???.....:)

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 22:18

Servowire

prutser:~#

[..]

of

ja meester Gash, we zullen vaker ons huiswerk maken ;)

met papier mache kun je alles maken!!

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
leiver een logitech cam die werekn tenminste fatsoenlijk onder win2k

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• Tupolev
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-08 15:10
Dexxa = Logitech :+

Engineering

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
ow sorry niet gelezen :+

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Kun je er ook los foto''s mee maken? Dan ga ik er vanmiddag meteen een halen >:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 16:31
Op dinsdag 24 april 2001 22:19 schreef wipe-out het volgende:
ik heb de Dexxa ook. ''k heb hem trouwens bij de maKro (ja met een "K" :P) gehaald. Heb ff een paar plaatjes online gezet. kijk hier maar ff als je ze wilt zien.

enige nadeel is btw dat ie ''t bij kunstlicht niet goed doet (allemaal vage strepen over het beeld:()
en de kwaliteit van een filmpje?

• HermeS
Op vrijdag 25 mei 2001 10:36 schreef wie_ben_ik het volgende:
Kun je er ook los foto''s mee maken? Dan ga ik er vanmiddag meteen een halen >:)
EUH, stomme beer!!! ... ... Leeeukkk :)

• BC3 Victim
Op vrijdag 25 mei 2001 10:44 schreef HermeS het volgende:

[..]

EUH, stomme beer!!! ... ... Leeeukkk :)
Waarom denk je dat deze ---> >:) er staat?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Drinkt er hier nu niemand 7up :)

www.007up.nl koop 7 flessen 7up :)

en je krijgt een logitech webcam voor 49,-

• BC3 Victim
Dat spaargedoe is me veel te veel gedoe. Als ie het niet doet weten ze bij de winkel zeker weer nix. :( Betaal ik liever een paar tientjes meer voor een beetje meer service. :)

• HermeS
Op vrijdag 25 mei 2001 12:00 schreef wie_ben_ik het volgende:
Dat spaargedoe is me veel te veel gedoe. Als ie het niet doet weten ze bij de winkel zeker weer nix. :( Betaal ik liever een paar tientjes meer voor een beetje meer service. :)
ja dan had je wel een maand eerder moeten zijn he :(.

padje: bedankt, ik zal het ind e gaten houden , ben namelijk nog op zoek naar een webcam!

• BC3 Victim
Ik heb nu die Dexxa webcam. Ik heb nog nooit eerder een webcam gehad, dus ik kan er niet veel over zeggen, maar hij geeft wel goeie kwaliteit. Ik heb mun icon ermee gemaakt :)

Verwijderd

ik heb em bij volgens mij radio modern gekocht voor 65,-

• BC3 Victim
Die camera zuigt vind ik, echt slecht beeld. En ik was er binne 2 dagen naar uitgekeken

• Tupolev
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-08 15:10
Op vrijdag 25 mei 2001 11:53 schreef Padje het volgende:
www.007up.nl koop 7 flessen 7up :)
Waarom zou je die flessen kopen, is toch nergens voor nodig. (het kan makkelijk zonder flessen)

Engineering

• BC3 Victim
Op zaterdag 26 mei 2001 15:06 schreef Tupolev het volgende:

[..]

Waarom zou je die flessen kopen, is toch nergens voor nodig. (het kan makkelijk zonder flessen)
ja, maar dan voor 30 piek duurder >:)

• BC3 Victim
Ik heb hem gehaald bij dixons.
De logitech stond er naast, hij is idd precies hetzelfde.
Op de handleiding van die van dexxa staat de witte webcam (die van logitech dus)

hier een shot
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~dave2001/cam.jpg

• sharkzor
  • Laatst online: 19-08 14:18
Op zaterdag 26 mei 2001 16:09 schreef mdkiller het volgende:

[..]

ja, maar dan voor 30 piek duurder >:)
nee, je gaat naar de winkel met pen+papier en schrijft ffe 7 codes over.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-08 19:21

JT

VETAK y0

Ik vind het eigenlijk best wel kutbeeld...sorry. Maar ja, de prijs is enigszins een goedmakertje.

Maar ik zou wat meer uitgeven voor een goede cam. Heb ik ook gedaan. Voor 200 een Philips ToUCam Pro B-) :Y)

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• BC3 Victim
nee, je gaat naar de winkel met pen+papier en schrijft ffe 7 codes over.
Staan die codes nog nergens online dan?! :o

Pagina: 1