[BC3] geweldige gratis muismat

Pagina: 1
Acties:
  • 315 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08 07:50

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
Mijn pa kwam vandaag uit zijn werk met een of andere vage muismat, kwam uit het magazijn, was een relatiegeschenk reclame geval.
Het ding is flinterdun en heeft een plaklaag, deze plak je gewoon op je bureautje, hij verschuift niet en glijd alsof hij met groene zeep is ingesmeerd, aangezien de mat enigzinds niet meer plakt omdat de beschermfolie er gedeeltelijk af lag wil ik vragen of iemand dit type muismat herkent want hij glijd echt geweldig.

Breek je nek voorzichtig

Verwijderd

Tja, dat zijn gewoon van die suffe stickers.
Zeer binnenkort kom je er achter dat het toch eigenlijk niet echt geschikt is als muismat...:o

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
En hoezo dat dan, hij glijd perfect. maar het is niet een gladde sticker ofzo, het heeft wel een geribbeld(zoals elke muismat achtig) bovenkant, maar glijd heel lekker, komt nog eens bij dat hij niet verschuift normaal gesproken.
Maar wat kan er dan volgens jou verschrikkelijk mis gaan met deze mat, hij is echt bedoelt als muismat en het is niet zomaar een simpele sticker. De inktlaag zit niet bovenop en slijt dus ook niet op de muis.

Breek je nek voorzichtig

• d-Frag
  • Laatst online: 12-07 10:26

d-Frag

74% completed

Gooi hem es even onder de scanner, er zijn zoveel soorten muismatten.
Is een beetje moeilijk om me een speciaal merk voor te stellen bij deze omschrijving.

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Koop toch een optical mouse,

krengen werken perfect en je hebt niet per se een muismat nodig

grtz, and good luck

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Bij ons op de universiteit (RuG) hebben ze overal van die dingen liggen ehm... geplakt dus.
Om de paar weken krijgen ze weer nieuwe.
Wel nodig want als je achter die trage krengen zit moet je toch wat te doen hebben >:)
Maargoed dat zijn van die dingen met reclame die ze gratis krijgen. Weet niet precies waarvan het is, ik zal het eens kijken. Heb er wel eens naar gezocht, maar ze waren niet voor particulieren gratis te krijgen ;(

Verwijderd

Hee de hanze heeft ook van die dingen, worden zwart naar een tijdje en dan komen er plotseling weer nieuwe!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
De HES in Rotterdam ook. Er komen regelmatig nieuwe met reclame. Maar ik hoef geen muismat want die dingen trekken krom en verzamelen stof. :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
Deze doet het anders best, ik zal proberen er een plaatje van te trekken.
Ik heb al een optical mouse, maar mijn buro is heel gezellig te geribbeld en dus vreselijk irri onder je muisje.

En ik vraag me af waarom hij stof zou verzamelen, dat ding is niet dik dus ik zou niet weten waar het stof zou moeten blijven zitten, hij is van plastic en niet van stof. en zwart worden zal hij ok niet snel doen.

Met flinterdun bedoel ik nog geen mm, eerder 1/3-1/2 mm

Breek je nek voorzichtig

Verwijderd

die gratiz dingen liggen ook bij ons op school, ik had een stapeltje nieuwe naar huis genomen, maar na een tijdje gaat die laag eraf.

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
welke laag?

Breek je nek voorzichtig

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:39
jah daar hebbik er ook 1 van, van Engeneers Online ofzoiets, kwam me pa mee aanzetten.

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

• DiSiLLUSiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-05 14:58
Op dinsdag 24 april 2001 00:06 schreef SilentShadow het volgende:
Koop toch een optical mouse,

krengen werken perfect en je hebt niet per se een muismat nodig

grtz, and good luck
Bij een optical muis heb je alsnog een muismat nodig wil je lekker kunnen muizen. Want muizen op je bureaublad gaat voor geen meter..

En de lekkerste muismat die ik ooit heb gehad, en nu nog gebruik, is een of andere vage mat van Radio 538.. redelijk dik ding, met een zacht-stoffen bovenkant.. glijdt geweldig, niet te veel, precies genoeg..

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-08 09:50

Tjark

DON'T PANIC

Het klinkt allemaal al dat het de 3M mousing surface is. Werken op zich wel lekker ja.

http://www.3m.com/market/consumer/pms/

Afbeeldingslocatie: http://www.3m.com/market/consumer/pms/3mouse.gif

*insert signature here

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-07 22:45
Je zou het kunnen vragen bij Euronet Internet, die heeft ze ook (op m''n werk een paar gekregen)

Concrete Loop Watercooling

Verwijderd

1 woord : Icemat !!!!! >:)

Verwijderd

Op dinsdag 24 april 2001 12:40 schreef TjarkVerhoeven het volgende:
Het klinkt allemaal al dat het de 3M mousing surface is. Werken op zich wel lekker ja.

http://www.3m.com/market/consumer/pms/

[afbeelding]
die dingen ROELEN!!! ik heb er ook zoeentje gekregen van een vriendin van me. flinterdun (2-3 mm ofzo) en een geribbelde bovenkant van hard plastic die nog niet eens slijt als je er met een mes overheen gaat 8-)

Verwijderd

kijk hier even:

http://www.studentssupport.nl/wwwebpads/gratis.htm

Dat zijn die lui die de matjes bij uni''s plakken.
Pagina: 1