Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

UT en win2k

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gisteren win2K geinstalleerd, en alles werkt heerlijk, behalve UT. Onder win98se liep het als een trein, maar nu weigert UT fullscreen te gaan.

Ik heb het met en zonder de 4.02 patch geprobeerd. Maar ook met de patch vind ie m'n 3D kaart niet, een ASUS V3800 TNT2 ultra Deluxe. Als ik dan gewoon other devices doe en D3D kies, dan start ie wel op, alleen in een window, en de MAX res is dan 800x600.
Als ik op fullscreen klik dan probeert ie het wel maar "klikt" weer terug naar een window. In OpenGL gaat ie wel fullscreen maar op 0.1 frame per seconde.

ik gebruik de Win2k detonator 3.55 van Nvidia.

Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen?

Verwijderd

Bij mij werkte de zaak pas goed nadat ik de nieuwste w2k (3.65?) had geinstalleerd.

Kijk ook even bij directx na of d3d wel wordt ondersteund.

• Thijs B
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
ja bij mij loopt ut perfect onder w2k met de riva tnt drivers versie 3.65.

dat opengl werkt niet lekker want q3 loopt voor de meter niet onder w2k..

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Half life OpenGL loopt bij mij als een zonnetje met de 3.65 drivers, q3a daarintegen niet, heb het id dat de opengl implentatie van q3a niet helemaal standaard is (ook al andere drivers voor een voodoo banshee moeten installeren omdat deze niet q3a compatible waren, terwijl de rest wel perfect in opengl liep :))

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Verwijderd

Topicstarter
Hey SHIT, volgens DXdiag doet D3D het inderdaad niet!

Ik zal es ff die 3.65 drivers gaan halen, hopen dat et werkt.
Uhm, waar haal ik die? op Nvidia.com zijn ze pas bij 3.53??

Oh, dan nog iets. Enige idee hoe je die V3800 op je TV aansluit? ik heb de Deluxe TVR versie, dus het kan zeker, alleen in het boekje staat niet hoe het moet.

• Robby
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-10 15:07
Ik heb de 3.65 drivers ook staan (V770 ultra) en D3D doet het bij mij ook niet in het DxDiag ... iemand een oplossing? (en nee ik installeer geen 98)

Verwijderd

Ik heb vandaag 128 mb ram erbij gekocht en heb nu totaal 256 mb, ik had eerst ook soms deze problemen met W98, plus precachingsprobs bij sommige drivers, maar na de upgrade naar 256mb zijn deze allemaal van de baan en het spel loopt als een trein, precachen duurt nu amper een seconde, ik geloof dat W2K wat meer geheugen nodig heeft dus het zou een oplossing kunnen zijn, maar hang me der niet aan op, tis één van mogelijke oplossingen in mijn geval en ik heb ergens gelezen dat UT onder d3d nogal wat geheugen nodig heeft om het hele level in te laden.

• Thijs B
  • Niet online
op http://www.bp6.com en http://www.betaos.com kan je veel w2k drivers vinden en ook de riva 3.65 drivers.

Verwijderd

Topicstarter
Op BetaOS stond 3.64, en die heb ik ook, en alles werkt prima.

Oh en Edward, ik heb 192MB ram, dus zou ook wel moeten werken.

Bedankt allemaal in ieder geval, ik kan weer lekker UT spelen

• Joop
  • Laatst online: 21-10 11:36
Kijk ff in deze thread om Q3 onder Win2K aan de praat te krijgen.

• Vorlon
  • Laatst online: 13-11 19:34
Ik snap het eigenlijk niet echt meer :'( De demo van UT deed het super onder w2k (rc-2) maar de volledige versie gaat met dezelfde error als win98fe op z'n bek. :( ik heb verder niets verandert. ik draai het op een celery-300@450 met 256mb en een geforce-sdr (detonator v3.65). het doet het wel onder d3d maar dat gaat véél langzamer. (in 1024x768x32).

is dit in de final nu nog verbetert???
ik wil eigenlijk wel helemaal van w98 af. :)

"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek

Verwijderd

Ik haal in UT,25 fps in de UTbenchdemo, in zowel 1024x768 en 1280x1024 beide 32 bits kleur met alle details op high behalve detailed textures.
De fps blijven vrij constant dus het is speelbaar, maar toch gaan de quakeengines voorlopig het best om met de GeForce

Verwijderd

Nou hehe eindelijk een normale 40-50 fps, de combinatie patch 4.02 en refdrivers 3.65 deden het wonder!
Pagina: 1