[BC3] Razer Boomslang 2000 dpi.

Pagina: 1
Acties:

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:04

aKra

Intentionally left blank.

Topicstarter
Beste GoT''ers,

Aangezien er zoveel interesse was in Razer Boomslangs 2000dpi (175,=) & Icemats (60,=) heb ik er onlangs voor bijde al weer 5 besteld.

(Razer Boomslang @ Pricewatch)

De mensen die er eentje willen hebben kunnen even een ICQ/Mail''tje droppen zodat als ik ze weer ontvang dat ik ze dan voor ze kan versturen.

(ICQ/Mail info)

De Razer Boomslang & Icemat is verkocht, maar nog niet zeker of ze verkocht zijn, dus hou deze thread even in de gaten! (Woensdag meer info van verkoper.)

(Ik heb nog 0 Icemats over, er zijn 5 in bestelling op het moment.)
(Ik heb nog 0 Razer Boomslangs 2000 DPI over, er zijn 5 in bestelling op het moment.)

Verwijderd

Wat is een Icemat? Plaatje, please !.

• aKra

aKra

Topicstarter

• Thierry
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-07-2021
bitfreak... email me ff op loudness@cistron.nl of icq me ff op 41873247.
Kheb een BS 2k dpi en wil maybe een icemat hebben. Als jij mij uitlegt waarom die muismat r00lt *D

• aKra

aKra

Topicstarter
Roger That ;)

Verwijderd

Die IceMat zijn CEWL!. Wel eens uitgeprobeerd met een Optical Mouse? Ik vind het namelijk wel fijn om een muismat onder mn optical te gebruiken, maar dan moet ie natuurlijk wel werken, he.

• aKra

aKra

Topicstarter
edit:

Oeps!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:28
Wat is nou beter dan, een Ice mat of een Everglide :? Ik wou eigelijk een Everglide uit duitsland halen, maar misschien is dit ook wel wat (is die prijs incl verzending?)
Jammer dat je geen Mouse Bungee''s verkoopt :)

edit:

Is dat ding niet wat koud aan je handen (vrij koude kamer hier, glas zal dan wel helemaal koud worden :(

Flickr | Lego collectie

• aKra

aKra

Topicstarter
Je kan je Icemat ook gebruiken voor je Optical, maar werkt niet altijd even goed... Aangezien de optical soms wat problemen heeft met het teruglezen... Hier geeft het op het moment nog geen problemen (even geprobeerd).

Een Icemat wordt koud als je hem de hele avond bijv. terwijl je slaapt niet used, voor de rest is ie niet zo koud, heb er althans nog maar 1 x last van gehad... (Raam ''s nachts open, en had het al koud...)

En, met een Razer Boomslang ligt je hand ook nauwelijks op de mat zelf... Maar met ''n normale muis best veel, dus kan verschillen, maar denk toch dat het niet zo erg is.

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 12:46

Nibbles

just nibb it

Op maandag 23 april 2001 17:01 schreef ImaStar het volgende:
Die IceMat zijn CEWL!. Wel eens uitgeprobeerd met een Optical Mouse? Ik vind het namelijk wel fijn om een muismat onder mn optical te gebruiken, maar dan moet ie natuurlijk wel werken, he.
Ik denk niet dat een optical gaat werken op een glazen ICE mat. Ben bang dat de straling erdoorheen gaat. Maar zou kunnen dat ie dan gewoon je tafelblad pakt. Is iig wel een super wreed muismatje :D

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 12:46

Nibbles

just nibb it

HARDWARE REQUIREMENTS
The follwing requirements has to be met:

- Ballmouse.
- Optical mouse not supported.
Hmm, staat op icemat.com jammer.

• aKra

aKra

Topicstarter
Het heeft een soort "wazig" glas, waardoor die Optical wel pakt, maar soms dat ie even schokt...

Verwijderd

Hij zal in ieder geval heel errug cewl staan bij mijn PC. De mooiste muismat die ik tot nu toe gezien heb *D.

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-08 11:16
eeeh, waarom koop je niet gewoon een glazen snijplank bij de Blokker, die zijn meestal wel glad en dof. Tis nog goedkoper ook :P

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• aKra

aKra

Topicstarter
Gehehehehe

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Zoals ik ook al in je icemat topic heb gezet, hoe kan et dat je die matten en muizen zover onder de normale verkoopprijs kan verkopen... lijkt me niet dat je enorm veel korting krijgt omdat je "groot" (5 stuks) inkoopt

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1