[BC3] laptop>>>beamer

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb voor een presentatie een laptop en een beamer geleend. nu zitten er aan de beamer enkel tulp stekker ingangen en van die ronde Vcr ingangen, zijn er verlopen voor een monitor uitgang van de laptop naar tulp of dit vcr formaat??

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
weet echt niemand uitkomst???

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Naar tulp volgens mij niet, behalve als die laptop een tv-out heeft.

• BC3 Victim
Niet zo ongeduldig

• Boogie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-04 04:51
heeft je beamer echt geen "normaal" monitor snoer erbij? of in ieder geval een aansluiting waar er 1 op kan?

Ik ben er nog nooit 1 tegen gekomen die dat niet had.

verder tips:

zet de resolutie van je LT naar 640*480 groter kunnen de meeste beamers niet.

Zet eerst de beamer aan, en dan pas je laptop.

• M4RTiN
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-11-2024
ik denk dat je dan een soort breakout box moet hebben met tv out

Verwijderd

Die zijn er vast wel. Bel even naar een computerwinkel of een winkel waar ze beamers verkopen. P.S. de aansluitingen die je bedoeld zijn volgens mij (1) composiet ingang (2) S-VHS ingang. Gewoonlijk worden er bij een beamer snoeren meegeleverd waarmee je de stanaard monitoruitgang op de beamer kunt aansluiten.
Pagina: 1