Toon posts:

[BC3] Problemen met Europc

Pagina: 1
Acties:
  • 161 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Op veler verzoek: Shopsurvey, user name: Mickey Mouse

edit:
Willen jullie bij jullie reactie geen andere winkels gaan aanprijzen, daar is dit niet het topic voor. Ik zou graag alleen reacties willen zien over "Ervaringen met Europc"--> wat meestal uitloopt op "Problemen met Europc" maar liever geen off-topic gepraat over telefoonnummers/winkels e.d. Ga daarvoor liever naar de pricewatch. (zie url)

Ik had een bestelling geplaatst bij Europc (Webwinkel van Parox computers te Bunschoten) voor f 3000,-
Het geld overgemaakt en gewacht op de bevestiging.
Dit geld overmaken is eigenlijk heel onverstandig want op die manier verlies je al de controle over het geld.
Als ze moeilijk gaan doen, dan zul je heel wat moeite moeten doen om je geld terug te laten storten. Het is beter om onder rembours te betalen, dan zie je meteen wat je krijgt.

Het duurde 5 dagen (giro à bank) voordat ik een bevestiging kreeg van mijn betaling. Ik informeerde naar mijn order-status via E-mail maar kreeg geen antwoord.
Dus ik het telefoonnummer opzoeken (Gouden Gids) en bellen.
Er werd me verteld dat er een paar dingen wel waren en een paar niet, maar een deel van de spullen zouden opsturen en de rest begin volgende week.
Vrijdag kwam het pakketje aan en maandag/dinsdag, dat wisten ze nog niet, zou de rest aankomen.

Ik kreeg toen een automatisch mailtje op maandag dat mijn bestelling nog niet verzonden was. Dit doen ze door middel van een mailbot.
Ik op dinsdag bellen en er werd me verteld dat het nog niet was verzonden maar dat diezelfde dag nog zou gebeuren.
Al mijn bestelde spullen zouden binnen zijn.
Woensdag kwam er niks binnen, dus ik bel nog maar een keer. (Nog steeds geen antwoord via de E-mail)
Hij is echt verstuurd, morgen krijg je het.
Donderdag was er nog niks. Ik bel nog een keer, echt verstuurd.
Maar na vragen naar het nummer v/d bestelling zodat ik hetzelf kan natrekken bij de PTT, blijkt dat het helemaal niet is verstuurd omdat mijn videokaart nog niet binnen was. Zijn ze daar gewoon dom }:O of lopen ze je alleen maar aan het lijntje te houden ????

Vrijdag zelf naar Bunschoten gereden en de rest van mijn spullen opgehaald en het geld voor de videokaart teruggekregen.
Wilde nog mijn geluidskaart omruilen voor een andere maar op onbeschofte manier werd me duidelijk gemaakt dat dit niet mocht.

Ze vinden bij EUROPC dat je iets wat je bij hun besteld niet geruild mag worden terwijl de Nederlandse wet dit wel toestaat. KLIK HIER!!!

Ik vertel dat tegen hem en die jongen zegt doodleuk dan haal je toch je advocaat erbij WAT EEN LUL :(

Ik bestel voor f 3000,- aan spullen maar een lullig kaartje van f 150,- kan ik niet eens ruilen. Is dit de klantenbinding die zij zichzelf voorstellen. Een keer en nooit meer want door dit voorval, hoef ik daar nooit meer wat te kopen.

Bedenk of je voor die f 25,- goedkoper per onderdeel wel al die problemen op je hals wilt halen. Ze leveren wel de onderdelen die wilt hebben (niet allemaal) maar de wachttijden,slechte service/garantie en onbeschoft personeel dragen niet bij aan het koopplezier.

Verwijderd

ik weet hoe je je voel, heb een paar maanden geleden voor F20.000 aan systemen aangeschaft voor kennissen, 1 big tower was niet mooi + verkeerde voeding, maar omruilen voor een andere kast "forget it", klantenbinding is bij sommige zaken nog ver te zoeken:(.

Oplossing, als de zaak vol is met mensen stampij maken dat je niet krijgt waarvoor je betaald heb, reken maar dat ze je helpen. Is niet echt netjes van mij maar als ze mij ook onbeschoft behandelen doe ik het bij hun ook >:)

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:32
vul een shopsurvey in

• Booooe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-11-2021

Booooe

Fetch!

Op maandag 23 april 2001 14:57 schreef weertenaar het volgende:
vul een shopsurvey in
Zeker doen!!!!
Als dit topic weer verdwijnt staat dat er tenminste nog!!

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-08 11:25

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Precies, hiervoor hebben we nou de ShopSurvey op T.net :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 23 april 2001 14:57 schreef weertenaar het volgende:
vul een shopsurvey in
Dat heb ik ook zeker gedaan. Ik heb alleen nog een link van mijn shopsurvey naar deze pagina. Ik zal de link naar de shopsurvey erbij zetten.

P.S: Mijn verhaal is te lang om alleen bij shopsurvey te zetten.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-08 22:40
Ik hoor ook verhalen dat europc maar 30 dagen garantie geeft en daarna fabrieksgarantie ?? Voor zover ik weet is de garantie periode voor een nieuw produkt minimaal 1 jaar, en daar dient die zich dan ook aan te houden..

Maar zoals ik allemaal hoor en lees zijn het een stelletje }:Oien daar bij elkaar, ik zou er nooit iets bestellen..

Klopt het dat dit ''tentje'' gerunt word door een jong ''ventje'' ??

• Hoyden
Wil je echt op prijs kopen dan is Gistron ook wel makkelijk.. Daar heb ik zelf goede ervaringen mee...

• elsegre
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

elsegre

Ti 3Al-2.5V

? dan haal je toch je advocaat erbij?
Dat doe je dan toch ook!|:(
Als de wet achter je heb staan, betalen hun de kosten en die kunnen lekker oplopen.>:)
Naar de wetswinkel, je rechtsbijstand aanspreken of een advokaat.
Ben je niet in staat de kosten in eerste instantie zelf te betalen dan kun je bij de gemeente een bewijs van onvermogen halen.
En het allerbelangrijkste is; laat het je mede tweakers weten, daarvoor dank.
B.T.W. Er stond in shopsuvey al een waarschuwing;
Absurd. 25 gulden orderkosten, en dan moet je nog vooruitbetalen ook! Nooit vooruitbetalen! Zie het Klein-debacle. Anderen zijn goedkoper met rembours!
Ik kan me hier alleen maar bij aansluiten.

No news is bad news.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Wil je die eikels van Europc toch overtuigen van je gelijk:
Iedere bestelling via een website valt onder de wet Kopen op afstand. Op grond daarvan mag je zonder opgaaf van reden ruilen/terugsturen (art.6). Gewoon het spul terugsturen en meteen je geld terugeisen. Stuur ook een brief i.v.m. benodigd bewijs en leifst aangetekend. Stel daarin een termijn waarbinnen ze het geld moeten terugstorten (2 weken). Wanneer ze iets anders doen dan dat nogmaals aanschrijven en stel daarbij dat bij overschrijding van de gestelde termijn in verzuim zijn en derhalve schadeplichtig.
Vervolgens een posting waarin je mensen met dezelfde klacht zoekt.
Heb je er een gevonden: Vraag faillissement aan bij de rechtbank (art. 1 Fw) in je woon plaats. Lijkt moelijk, is makkelijker en goedkoper dan welke andere weg dan ook: wanneer je kan bewijzen dat er naast jouw vordering nog een vordering bestaat (de steunvordering)en ze weigeren te betalen is dit voldoende om een failissementaanvraag te doen.
Dan hebben ze de keus tussen jouw tegemoet komen of inderdaad failliet verklaard worden.
Het maakt niet uit of je nou 25 piek van ze krijgt of 25.000.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Hahahahaha wat moet ik hier om lachen zeg en vooral ook om al die reacties. Ik denk dat er meer aan de hand is dan je ons wilt doen geloven en gebruik je Tweakers gewoon om je gram te halen. Europc-tje pesten zullen we maar zeggen.

Ik ken europc niet, maar ik zie geen enkele reden waarom een commercieel bedrijf zich zomaar zonder aanleiding onbeschoft zou gaan gedragen. Dit is niet logisch, dan is er meer aan de hand, maar dat ga je ons natuurlijk niet vertellen. Ik heb zelf ook in een winkel gestaan en als mensen onbeschoft tegen mij werden, werd in net zo onbeschoft terug. Klant is koning, maar niet ten koste van alles. Ik denk dat ze bij europc er ook zo over denken als ik je verhaal zo lees, want zoals je zelf al zegt gaat het over 150 gulden en ik geloof dus niet dat ze daar echt zomaar moeilijk over zouden doen. Maar omdat je je zin niet hebt gekregen.... Misschien moeten we europc vragen of ze op je survey willen reageren.

Wat dat betreft hecht ik toch al geen waarde aan al die shopsurveys. Je vraagt gewoon een stel vrienden of ze een goede survey invullen en voila je hebt als shop een mooi cijfer. Of als je als klant een mindere ervaring hebt vraag je een paar vrienden een slechte survey in te vullen en zie... en slecht cijfer. Shops die hoger scoren dan een 7 geloof ik gewoon niet en als het cijfer lager dan een 6 is wordt die shop gewoon genaaid. Wat dat betreft scoort europc gewoon goed in mijn ogen: wat positieve ervaringen en wat mindere zo werkt dat, maar het ziet er in ieder geval eerlijk uit.

Nee, ik ga liever op mijn eigen intuïtie (lees: gezonde verstand) af. Werkt prima.

• BC3 Victim
Op dinsdag 24 april 2001 23:05 schreef DrDre het volgende:
[..]
Wat dat betreft hecht ik toch al geen waarde aan al die shopsurveys. Je vraagt gewoon een stel vrienden of ze een goede survey invullen en voila je hebt als shop een mooi cijfer. Of als je als klant een mindere ervaring hebt vraag je een paar vrienden een slechte survey in te vullen en zie... en slecht cijfer.
Idd, het heft elkaar dus wel zo''n beetje op denk ik. Daarbij moet je natuurlijk vooral kijken naar de reakties van mensen die hier al wat langer lopen... die zijn meestal ook ''iets'' uitgebreider als "KL**E ZAAK! SUX! :r" of "Prima zaak hoor!!!".

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Hahahahaha wat moet ik hier om lachen zeg en vooral ook om al die reacties. Ik denk dat er meer aan de hand is dan je ons wilt doen geloven en gebruik je Tweakers gewoon om je gram te halen. Europc-tje pesten zullen we maar zeggen.

Ik ken europc niet, maar ik zie geen enkele reden waarom een commercieel bedrijf zich zomaar zonder aanleiding onbeschoft zou gaan gedragen.
Wat moet er nog meer aan de hand zijn ????

Ik snap ook niet waarom ze zo onbeschoft deden.

Maar zoals Aggreko_Dude zegt:
"KL**E ZAAK! SUX! " of "Prima zaak hoor!!!".
Zegt niet veel over een winkel........ Nu heb ik mijn bevindingen gegeven met Europc. Je mag zelf bepalen of je er wilt kopen of niet..........

Maar omdat dit een discussiebord is:
Hoor ik graag iemand die wel tevreden is over Europc.

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Ik ken europc niet, maar ik zie geen enkele reden waarom een commercieel bedrijf zich zomaar zonder aanleiding onbeschoft zou gaan gedragen. Dit is niet logisch, dan is er meer aan de hand, maar dat ga je ons natuurlijk niet vertellen. Ik heb zelf ook in een winkel gestaan en als mensen onbeschoft tegen mij werden, werd in net zo onbeschoft terug.
Nou ik stond toevallig naast michielk en die vent was echt vet bijdehand...
Wij wilde een nieuw, nooit gebruikt product (soundcard) terugbrengen en ruilen voor een andere kaart omdat hij (ook volgens de verkoper!!!) problemen zou kunnen geven met het huidige moederbord. Aangezien zij het andere model niet hadden, wilde wij ons geld terug.
"Dat kan hier niet"..."Ga eerst maar proberen of het zo ook werkt.."
En inderdaad meteen beginnen over "haal je advocaat maar, als je volgens de wet gelijk hebt...!"
de lul!

Ook

Wees consequent, maar niet altijd

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08-2025
Man mijn v7700 is nu nog nie binnen :( w8 al 3 weken ofzo. krijg ik gisteren een mailtje dat ze er wel mee bezig zijn, maar dat het nog niet is verstuurd. Waar moeten ze gvd dan mee bezig zijn??????

Verwijderd

Topicstarter
Die V7700 was uiteindelijk ook bij mij de ''boosdoener''. Heb hem ergens anders gehaald, wel eerst me geld terug gekregen.

Daarom lees het forum en de pricewatch goed door: betaal niet van te voren , eerst je spullen daarna betalen. Je hebt rechten als consument en als ze vinden dat je niet moet zeuren, ga dan ergens anders. Een goede service is net zo belangrijk als goede produkten.

Verwijderd

De Nederlandse wet schrijft inderdaad voor dat ruilen altijd mogelijk moet zijn. En een nieuwe wet speciaal voor webwinkels: Ja daar komt het Als de artikelen gekocht bij een webwinkel niet bevallen mag u het geld binnen 7 dagen terug eisen en dan is PC Direct dit verplicht!

www.webtrader.nl

Het is trouwens helemaal niet onverstandig om bij een winkel te kopen die een webtrader logo heeft dan krijg je nooit gezeik over zulk soort dingen.

Zoals:

www.beatit.nl
www.mp3man.nl
[url=http://www.pcvergelijk.com/shop]

hebben alle drie webtrader

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05-2025
Voor 3000 piek ga ik dus echt wel naar de winkel.

Gewoon blijven bellen die gasten !

...

Verwijderd

Topicstarter
Om nog even op DrDre te reageren:

Wat voor zin moet ik krijgen ?? Ik sta in me recht om geld terug te krijgen als ik iets bestel, helemaal als ik van hun ook nog te horen krijg dat de hardware conflicten kan vertonen.

Als ik verkeerd behandel wordt dan heb ik toch ook het recht om me gram te halen. Zij verkopen via het Internet, ik geef me mening via het Internet. Door middel van dit medium willen zij verkopen en door middel van dit medium geef ik dus ook me kritiek. Ik wil ze niet in de grond boren maar misschien door deze posting, gaan ze hun bedrijfsvoering aanpassen en wel een gezond bedrijf worden.

Onbeschoft was ik niet...... Zij gaven zelf het probleem toe maar vonden dat ik eerst maar moest proberen en als hij het dan niet deed dat ik maar weer eens moest terugkomen.

Misschien is Dr Dre ook een van de "vrienden" van Europc. Als je goed kijkt in de shopsurvey dan zijn er twee mensen die wel goede ervaringen hebben met Europc: marcus999 en computernerd (correct me if I am wrong) en dat zijn nou net de mensen die in de winkel staan. Toeval of niet ?????

Voor de rest nog steeds geen mensen met goede ervaringen, alleen nog maar slechte gezien......

Verwijderd

Ik denk dat goedkope prijzen meekomen met goedkope behandeling >:)

• Ook
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Op vrijdag 04 mei 2001 14:34 schreef michielk het volgende:
Om nog even op DrDre te reageren:
...
Waar heeft DrDre wat geschreven dan...?
Begin benieuwd te worden!

Ook

Wees consequent, maar niet altijd

• Padje
  • Laatst online: 19-05-2025
Ik heb donderdag''s het geld over gemaakt en heb het nu maandag in huis super levering :-)

Maar okee waarom zijn de levertijden langer daar zo het is goedkoper dan menige winkel veel bestellingen. dus meer werk ? of niet ?

• Boeie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-04 10:49
we hebben (vriend van me e moi) een bestelling daar geplaatst, geen extreem moeilijk verkrijgbare onderdelen.

17 april begonnen met bestellen, Geld zsm overgemaakt en hadden een mail dat het geld er was op 24 april. (dit was een ''onofficiele mail'' was omdat we ernaar vroegen)
op 26 april kregen we officiele mail ''Betalingsbevestiging''
Zoals afgesproken zal je bestelling, mits op voorraad, binnen
7 werkdagen op het in de orderbevestiging vermelde adres
worden afgeleverd

Met vriendelijke groeten,

Klantenservice EuroPc
en vanaf TOEN! begonnen pas de 7 werkdagen te tellen.
Nu is het 8mei, en onderhand nog steeds nix binnen, geen mail, nix (ja alleen auto gegenereerde mail dat de bestelling nog niet weg is)

zwaar balu, omdat ik speciaal een aantal dagen naar groningen was geweest om de pc''s in elkaar te zetten.
Wij mail sturen (op donderdag voor het vakantieweekend) en zeiden ze:
Wij zijn er helemaal klaar voor. Als onze leverenciers en de PTT mee werken,
komt het prima en op tijd in orde.

Met vriendelijke groeten,
EuroPc

André de Bruin
Klantenservice
dat was dus 27 april....

nu is er nog nix, nadat wij 1mei een mail hadden gestuurd dat we nix meer hadden gehoord van ze, krijgen we nu alleen nog maar de standaard automatische mails!

Waardeloos!!! ik weet iig nu wel dat ik er nooooit weer wat koop, al is het ook zo goedkoop, het systeem deugt gewoon niet.

neem een voorbeeld aan Ned-cool of CTW of tweak-it (die wel allemaal op tijd onze artikelen leverden, ned-cool binnen 3 dagen zelfs, andere binne 5 dagen incl betalen)

al met al duurt dit nu al van 17 april (bestelling) tot nu 8 mei (nog nix) en dat is al 21dagen!!!

edit:
oh ja het totale bestelbedrag was iets van 4500 piek.
waarom heb ik toch het idee dat die Padje bij europc werkt? (hmm misschien omdattie in woerden woont, vlakbij... juist europc) en hij is er zeer positief over.
vind et niet zo sportief en zeer ongeloofwaardig....

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-08 18:31

johnwoo

3S-GTE

Vriend van me bestelde een retail Radeon64 VIVO. Geld overgemaakt, na een maand (en veel meeltjes later) had ie nog niks :o
Uiteindelijk hebben ze hem een OEM Radeon64 (non-VIVO, en duslager geklokt) gegeven en kreeg ie de meerwaarde van de VIVO terug, maar netjes is het natuurlijk niet. :(

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

• AaroN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08-2023

AaroN

JayGTeam (213177)

ik heb het vage vermoeden dat drdre bij europc werkt ;)
zou het niet andre@europc.nl kunnen zijn ;)
no offence btw

JayGTeam (213177)

Verwijderd

Topicstarter
Als jullie nog eens goed naar de Shopsurvey kijken. (Heb hem zelf nog even goed doorgelezen.)--> Je ziet steeds dat als iemand post dat er of van Marcus999 of Padje of Computernerd kommentaar wordt geleverd.

Zijn die gasten nou echt zo dom |:(
Ik ken niemand (als klant zijnde) die een winkel gaat verdedigen met zo''n passie als dat zij doen. Je zou bijna denken dat ze er zelf beter van worden ???? }:O

Deze winkel is door een stel puberale kleuters opgezet.
Neem verantwoording voor je daden als je fouten maakt, dat is goed ondernemerschap. Maar door de puberale akties die ze laten zien: Nogmaals: KOOP HIER NIET

Verwijderd

ghehe, wat is dan wel een betrouwbare (en toch nog redelijk goedkope) winkel:?

• DaBARDmaN
  • Laatst online: 25-02-2025

DaBARDmaN

- slide -

Dit zag ik op de site van EuroPc staan:
(16-05-''01)

We gaan verhuizen:

Wellicht heb je er al het één en ander over gehoord of gelezen: binnenkort gaan we verhuizen naar Breda en momenteel wordt de laatste hand gelegd aan de verbouwing en inrichting van ons nieuwe pand.

Dit betekent niet alleen dat we meer en betere faciliteiten krijgen waardoor we bijvoorbeeld sneller kunnen leveren, maar ook zullen we telefonisch bereikbaar zijn.

Met ingang van dinsdag 15 mei kan je ons voortaan elke werkdag tussen 16:00 en 18:00 uur bereiken op 076 - 544 0 536. Meer nieuws volgt binnenkort.

Als de telefoon dan maar niet continu in gesprek is |:(

| Dell XPS M1710 |

• nicolai
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-08 07:57
Is er uberhaupt iemand die een compleet systeem bij hun heeft besteld en dit wel redelijk vlot geleverd heeft gekregen? Ik heb afgelopen week een systeem ''ontworpen'' voor een vriend van mij en hem op basis van de laatste prijzen in de prijsindex geadviseerd om zijn systeem bij europc te bestellen.

Nu lees ik deze thread en de shopsurvey paginas. (stom^3)

Als er hier niemand een positief beeld kan schetsen raad ik die vriend van mij aan om zjn pc ergens anders te kopen.

alvast bedankt

• BC3 Victim
(_!*#&%)!@#(*&% Ik heb precies hetzelfde! Twee weken geleden een nieuwe mobo & proc & DVD speler besteld met nog een zooi CDR''s, samen 1400 piek, en ik dacht, da''s lekker goedkoop, bestellen die hap! Toen ik bij het pulldownmenu voor de betalingswijze alleen vooruitbetalen kon kiezen twijfelde ik wel eventjes, maar ach, ik geloof in de goedheid van de mensheid |:( Krijg ik na een dag of 5 na mijn betaling het mailtje binnen dat ze de betaling ontvangen hebben. En nu zit ik nog steeds te wachten! En NU lees ik pas alle reacties hier op t.net |:( |:( |:( |:(

DOMME RUKKERS DAAR! :(

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:05
Vriend van mij had voor ca 20 mille onderdelen nodig om een paar bakken in elkaar te sleutelen. Dus hij informeren bij EuroPC, nou, dan verwacht je redelijk geholpen te worden, niks van dat alles; ze lieten al vrij snel niks meer van zich horen.
Dus wat service betreft verwacht ik dus nul komma nul van die sukkels daaro. M''n vriend heeft natuurlijk z''n 20 mille ergens anders besteed, moge dat duidelijk zijn.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Iedereen weet dat Europc slecht is en toch steeds kopen er weer mensen.

• Hoyden
Op donderdag 17 mei 2001 12:05 schreef DaBARDmaN het volgende:
Dit zag ik op de site van EuroPc staan:
(16-05-''01)

......

Met ingang van dinsdag 15 mei kan je ons voortaan elke werkdag tussen 16:00 en 18:00 uur bereiken op 076 - 544 0 536. Meer nieuws volgt binnenkort.

Als de telefoon dan maar niet continu in gesprek is |:(
Das idd best wel lang, 2 uurtjes :)

Beter dan nix..

• Vrieskist
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-04 09:28
Op maandag 21 mei 2001 21:31 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
ghehe, wat is dan wel een betrouwbare (en toch nog redelijk goedkope) winkel:?
www.pc-tronix.nl

dit is echt een hele goeie, snelle levering, klasse service, deze mensen weten hoe het moet :)

• KeeP IT ReaL
  • Laatst online: 15-08 08:46
Op zondag 27 mei 2001 10:05 schreef delfosso het volgende:
Iedereen weet dat Europc slecht is en toch steeds kopen er weer mensen.
Tja maar het spul dat ze verkopen is daar wel lekker goedkoop

• KeeP IT ReaL
  • Laatst online: 15-08 08:46
Op zondag 27 mei 2001 11:08 schreef Vrieskist het volgende:

[..]

www.pc-tronix.nl

dit is echt een hele goeie, snelle levering, klasse service, deze mensen weten hoe het moet :)
Maar die heeft niet de spullen die ik wil kopen :(

• Krankenstein
  • Laatst online: 17-05 12:04
Dan kijk ik toch wel ff 2x uit voordat ik daar ga kopen. Had net systeem samengesteld met alle goedkope dingen daar kopen. Dan maar Gistron. Is bijna zo goedkoop. Komt denk ik omdat ze in duitsland wonen

• Hoyden
Zo zie je maar weer hoe echte Nederlanders zijn, die kijken bijna altijd ALLEEN maar naar de prijs...

Dat is niet alles, maar maak dat sommigen maar eens wijs..

Verwijderd

Op zondag 27 mei 2001 14:03 schreef tinus1983 het volgende:

[..]

Tja maar het spul dat ze verkopen is daar wel lekker goedkoop
Wat heb je nou aan lekker goedkoop. Ik heb liever een wat betere service.

Verwijderd

Er zijn trouwens veel computer webwinkels die zich niet aan de wettelijke 7 dagen niet goed geld terug regeling houden.

Daarom kun je het beste bij een webtrader kopen.

www.webtrader.nl

Dat geeft je zekerheid en je kunt bij de consumentenbond aankloppen.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 27 mei 2001 11:08 schreef Vrieskist het volgende:

[..]

www.pc-tronix.nl

Wil je hier geen reclame komen maken voor andere winkels. Dit is een topic over Europc niet over PC-tronix. Als je het over PC-tronix wil hebben, open dan liever een nieuwe topic. Ik wil graag dit topic alleen over Europc laten gaan zodat mensen snel hun mening kunnen vormen en ook zin hebben om de berichten te lezen.
Niet dat dit een vraag/antwoord-forum gaat worden. Te vaak zijn er mensen die graag wat willen zeggen maar nix hebben toe te voegen. Dan wordt dit al gauw een rotzooi.
Post hier alleen je ervaringen met EuroPC niet welke andere winkel er wel goed is of waar je wat wil kopen of dat ze nu wel een telefoon-nummer hebben............

thnx

• zork
  • Laatst online: 04-08 12:43
De enige shops waar ik, door goede ervaringen, mee in zee wil gaan zijn:

Oc-shop
Eynstein
Gistron
CTW
SWW
IC-Solutions

• DaOverclocker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-08 17:51

DaOverclocker

Overclocker for life...

Ik heb er 128 mb ram gekocht, 2 x 40 gb Quantum HDD, en een asuscdrom 50x.
maar alles kwam redelijk op tijd binnen, maar de cdrom speler is er nog steeds niet!
das al wel 1,5 maand geleden!
DAt ligt aan Abit zeggen ze :?

Als het waar is, vind ik het geen slechte winkel.

systeem specs

• BC3 Victim
Als Tweakers.net nou hun eigen winkel beginnen, en de beste service en prijzen gaan leveren, dan hebben ze niet alleen nóg meer mensen op hun site, ze verdienen er dan ook nog een zooitje mee...
Zo moeilijk hoeft het niet te zijn om een online store te beginnen (lijkt me) :D

Nouja, wou ook een keertje wat zeggen...
Misschien breng ik zo mensen wel op een idee :9

• BC3 Victim
Weetje, ik heb net een compleet systeem samengesteld, met de goedkoopste prijzen die ik maar kon vinden op het internet. En ze zeiden dat ze het voor die prijs wel konden leveren...
Maar ik was het niet eens met de bezorg methode...
Maar dat was zijn enige mogelijkheid.
Nouja, dan kan ik alleen nog bedenken om het op te halen en dan contant te betalen als alles naar wens is, en anders niet!

Maar ik heb nu eerst ff een klasgenoot gevraagt wat ik bij hem kwijt ben (hij heeft zijn eigen winkelinnetje :D)...
En dan zie ik wel

• BC3 Victim
Misschien kunnen we nu eens een daad stellen en namens alle mensen die serieus wat te vorderen hebben van Euro-PC een juridische procedure beginnen.
In dat geval hebben we mensen nodig die kunnen aantonen dat ze een bedrag van Euro-PC tegoed hebben. Wanneer er een twee of drietal serieus nog op hun geld zitten te wachten kunnen we een procedure starten.

• jerroentje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-08 23:01
Ik heb zelf ook problemen met EuroPC :? Ik had o.a. een cd-schrijver besteld. Alles is goed aangekomen maar de schrijver ging binnen een maand al kapot. Ik dat ding begin december teruggestuurd. Na vele beloften heb ik nog niet terug.

Omdat mijn werk nu wel mooi van pas komt heb ik maar een uittrekseltje KvK genomen. Hier komt 'ie:

Dossiernummer: 32076926/ 1 Blad 00001

Uittreksel uit het handelsregister van de Kamer van Koophandel en Fabrieken
voor Gooi- en Eemland

Deze gegevens zijn bijgewerkt tot 28-02-2002 17:04:04
Nevenvestiging:
Handelsna(a)m(en) :Europc
Adres :Verdistraat 119, 3752WK Bunschoten Spakenburg
Telefoonnummer :033-2983040
Faxnummer :033-2996710
Domeinnaam :www.europc.nl
E-mailadres :klantenservice@europc.nl
Datum vestiging :01-06-2000
De huidige eigenaar drijft
de vestiging sinds :28-02-2002
Bedrijfsomschrijving :Groothandel voor automatiseringsproducten en
aanverwante diensten, zowel hardware als
software
Werkzame personen :1
----------------------------------------------------------------------------
Hoofdvestiging:
Handelsna(a)m(en) :Parox computers & telecommunicatie
Adres :Broerswetering 2 A, 3752AM Bunschoten
Spakenburg
Rechtsvorm :Eenmanszaak
De nevenvestiging staat onder rechtstreeks beheer van de hoofdvestiging

14,98 01-03-2002 Blad 00002 volgt.
Dossiernummer: 32076926/ 1 Blad 00002

14,98 Woerden, 01-03-2002

Voor uittreksel

Bron: Uittreksel-informatie Internet. Geldt niet als uittreksel in de zin van artikel 15 lid 1 van de Handelsregisterwet 1996.

Ik meteen een uittreksel van Parox genomen:

Dossiernummer: 32076926 Blad 00001

Uittreksel uit het handelsregister van de Kamer van Koophandel en Fabrieken
voor Gooi- en Eemland

Deze gegevens zijn bijgewerkt tot 28-02-2002 17:30:43
Adres :Broerswetering 2 A, 3752AM Bunschoten
Spakenburg
Telefoonnummer :033-2996690
Faxnummer :033-2996710
Datum vestiging :23-04-1999
De huidige eigenaar drijft
de onderneming sinds :30-11-1999
Bedrijfsomschrijving :Detailhandel in computersoft- en hardware en
telecommunicatie
Werkzame personen :2
De onderneming wordt gedreven voor rekening van:

Naam :Aalders, Dominik Alexander / 1
Geboortedatum en -plaats :07-05-1977, Amersfoort
Er kunnen functionarissen zijn die een uitsluitend tot nevenvestigingen
beperkte bevoegdheid hebben; deze worden alsdan vermeld op het uittreksel
van de betreffende nevenvestiging(en).
Nevenvestiging(en):
Handelsna(a)m(en) :Europc

16,32 01-03-2002 Blad 00002 volgt.
Dossiernummer: 32076926 Blad 00002

16,32 Woerden, 01-03-2002

Voor uittreksel

Bron: Uittreksel-informatie Internet. Geldt niet als uittreksel in de zin van artikel 15 lid 1 van de Handelsregisterwet 1996.

EuroPC v.o.f. is vanaf 28 februari 2002 opgegaan in Parox etc. Ik heb vanmorgen een fax gestuurd. Hierin heb ik de koopovereenkomst ontbonden en ze een week de tijd gegeven om mijn geld terug te storten, bij gebreke waarvan ik op mijn werk een dossiertje aanmaak en uiteindelijk zal gaan dagvaarden :P
Pagina: 1