[BC3] Canon, Fuji of Kodac

Pagina: 1
Acties:

• Fox|IA
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 30-11-2022

Fox|IA

Official Bastard

Topicstarter
Ik ben van plan een digitale Camera aan te schaffen en kom er alleen niet helemaal uit.

Misschien dat iemand van jullie me kan helpen omdat ie ervaring heeft met een of meerdere van de volgende Camera''s

-Canon PowerShot A20
-Fuji FinePix 2400 Zoom
-Kodac DC280

Ik heb ze vergeleken maar ze verschillen bijzonder weinig van elkaar en dat maakt het zo moeilijk. Het is alleen de kwaliteit die in mijn ogen kan schelen. Kan van de A20 alleen helemaal geen enkele review of opinion vinden.

Wie kan mij helpen?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb een Kodak 3800, staat er idd niet bij, maar je moet wel opletten. Wat ik namelijk strontirritant vind aan mijn Kodak is dat je zolang moet wachten. Als ik de foto neem, moet ik de camera echt stil houden. Als ik ook maar een beetje tril staat het er wazig en onscherp op. Als je aan een Kodak denkt let daar dan op want ik vind het ECHT NIET tof. De fotos zijn heel mooi en scherp....als ze lukken.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Fox|IA

Fox|IA

Official Bastard

Topicstarter
de Kodac kan ik overigens ook nergens vinden binnen onze grenzen dus die kan ik eigenlijk al wel wegstrepen!

Dan blijven er twee over!
Iemand ervaringen?

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

lees eens de reviews van de camera''s op http://www.dpreview.com
Lees daar ook commentaar van eigenaren van die toestellen

Verwijderd

ik heb die kodac 3800 en is echt SUPER !!! lekker klein en snel !! en ja lekker
vooral dat klein en hij was 899.00 in almere
dus voor dat geld zo een kleine 2,1mp ja...

Verwijderd

Ik heb een Kodak DC280, gekocht via internet bij BDW.nl (afzetters). Hij werkt prima maar 8 mb is veeeeel te weinig. Verder ben ik niet zo te spreken over de lichtgevoeligheid. Een jaartje terug was ie 1499,-

Verwijderd

Op maandag 23 april 2001 14:55 schreef Jamez_Joint het volgende:
Ik heb een Kodak 3800, staat er idd niet bij, maar je moet wel opletten. Wat ik namelijk strontirritant vind aan mijn Kodak is dat je zolang moet wachten. Als ik de foto neem, moet ik de camera echt stil houden. Als ik ook maar een beetje tril staat het er wazig en onscherp op. Als je aan een Kodak denkt let daar dan op want ik vind het ECHT NIET tof. De fotos zijn heel mooi en scherp....als ze lukken.
Als je een foto maakt moet je op het knoppie drukken, das met 1 vinger mogelijk, daar hoeft je niet bij te break-dancen. Maar goed, de tijd TUSSEN twee fotos op max resolutie is wel wat lang. Bij de DC280 kun je er geloof ik twee snel achter elkaar maken, maar die worden daarna wel geprosessed. Ik schat (nooit gemeten) zo''n 8 sec per foto.

• Ghost|IA
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-03 09:59
Neem iig niet de Fuji, persoonlijk vindt ik dat ondingen. Die andere 2 zijn gewoon goed.

• MJC
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-05-2024

MJC

Canon PowerShot A20
Je bedoelt waarschijnlijk de Canon Powershot S20. Deze zou ik nemen als ik jou was, zijn veel mensen positief over.

• Fox|IA

Fox|IA

Official Bastard

Topicstarter
Neen, ik bedoel echt de A20.
Dat is de kersverse opvolger van de S10 (di eniet meer gemaakt wordt). Reviws van deze jongen zijn echter moeilijk te vinden.

Ik had overigens de andere threads over digicams (de meeste dan) al gelezen dus sites als www.dpreview.com ken ik al wel

Heb daar al enkele dagen doorgebracht
Maar als iemand hier zegt dat de Fuji niet geweldig is, ben ik zeke rblij met die mening en wordt het dus waarschijnlijk de Canon PowerShot A20

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op dinsdag 24 april 2001 09:45 schreef Fox het volgende:
Dat is de kersverse opvolger van de S10 (di eniet meer gemaakt wordt). Reviws van deze jongen zijn echter moeilijk te vinden.

Ik had overigens de andere threads over digicams (de meeste dan) al gelezen dus sites als www.dpreview.com ken ik al wel

Maar als iemand hier zegt dat de Fuji niet geweldig is, ben ik zeke rblij met die mening en wordt het dus waarschijnlijk de Canon PowerShot A20
Ik heb niet ervaring met DIE fuju.... ik heb zelf de Fuji FinePix 4900 zoom..... GOEDE camera....

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

* WFvN komt nu met een vraag die wellicht ongelofelijk dom gaat overkomen...
Ik weet niet wanneer de zooi gepost is, maar je bent op zoek naar een review van die A20?
Op dinsdag 24 april 2001 09:45 schreef Fox het volgende:
op http://www.dpreview.com/reviews/canona20/ staat dus een UITGEBREIDE review....

Ik wijs je er nog even op... je zal er zelf inmiddels wel achter zijn dat er een goede review van die camera op de site staat.... maar voor de zekerheid dus toch ff deze post

• Fox|IA

Fox|IA

Official Bastard

Topicstarter
Die staat er pas net op dus. Toen ik deze topic maakte was ie er nog niet. Maar ik hoop na het lezen van deze review mijn vraag beantyworod te hebben. Ik ag meteen beginnen!

• Glottis
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-11-2024
Ik heb de Canon PowerShot S100 en ben er bijzonder over te spreken. Mooie foto''s, en lekker klein. Leuk om gewoon mee te nemen.

Voor echte foto''s wil ik wel iets van 10 keer zoom ;) dus ik wil ook nog een Sony nogwattes ;). Het hangt dus best wel sterk af van je voorkeur.

Maar Canon is goede kwaliteit moet ik zeggen.
Pagina: 1