De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De SCSI 160 heeft een totaal andere aansluiting.
Als het goed is zit er op je SCSI-controller nog wel een 50pins SCSI-2 aansluiting, waar ook de SCSI branders mee werken.
Ik zou inderdaad NIET de CD-RW via een verloopplug op je SCSI160 kabel zetten.
TiP!; Er kunnen af en toe wat brandproblemen optreden, dat had ik ook op mijn U2W controller. Stel dan het SCSI-ID waar de CD op zit in op max. 20Mb /s of 5 Mb/s.
Dat wil nog wel eens wat stabieler zijn...
suc6
Als het goed is zit er op je SCSI-controller nog wel een 50pins SCSI-2 aansluiting, waar ook de SCSI branders mee werken.
Ik zou inderdaad NIET de CD-RW via een verloopplug op je SCSI160 kabel zetten.
TiP!; Er kunnen af en toe wat brandproblemen optreden, dat had ik ook op mijn U2W controller. Stel dan het SCSI-ID waar de CD op zit in op max. 20Mb /s of 5 Mb/s.
Dat wil nog wel eens wat stabieler zijn...
suc6
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Inmiddels een HP 9900CI "gewonnen" op iBazar. Dus die andere onzin gaat even niet door. Ik weet het, het is een HP, maar ik klap wel twee vliegen. Geen aparte DVD en of writer. Alstie niet bevalt zet ik hem toch weer te koop. Zodra ik dat ding getest heb zet ik wel een soort van review neer op tweakers....laterzzzz