Toon posts:

[BC3] Kopen bij PC-chips

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand hier weleens iets gekocht bij Pc-Chips? Hoe zijn jullie achter de prijs gekomen? Bij www.pcchips.nl staan geen prijzen en ook geen mogelijkheid om te kopen.

Verwijderd

ik kan via de groothandel aan die dingen komen, heb pas een Tbird 800 sysje gebouwd met een M810 mobo, voor het geld helemaal niet verkeerd (onboard graphics uitgeschakeld en een mx in het AGP slot gepropt)

Verwijderd

Een tweaker koopt geen pcchips mobo!

Verwijderd

Op maandag 23 april 2001 13:08 schreef tineau het volgende:
Met deze opmerking in het achterhoofd zou ik dan ook willen vragen:

Waarom wil je perse een PCChips mobo, ykhayali?

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Op maandag 23 april 2001 13:10 schreef quadraplex het volgende:

Waarom wil je perse een PCChips mobo, ykhayali?
Misschien om de prijs?? Veel van die nieuwe boardjes hebben alles geintegreerd, en zijn zelfs dan nog erug goedkoop... "ideaal" voor een erg low-budget pc-tje dus ;)

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Verwijderd

Op maandag 23 april 2001 13:08 schreef tineau het volgende:
Ik had nog een tbird liggen en kocht dat mobo nieuw voor 200,- met onboard sound, vga (voor office enzo genoeg), 10/100LAN. Het is idd geen tweak bord maar wel stabiel en een redelijke performance. Op basis van zo''n bord kun je zeer goedkoop een duron sysje bouwen ofzo.....Bordje is gemaakt op basis van de SIS730 chipset, micro atx met AGP slot (praktisch)

Verwijderd

Topicstarter
De reden dat ik deze Mobo wil is dat ik de computer van me broertje p.o. gekilled (goeiste engels) heb (bios flash die fout ging). Nu wil ik dus een socket 7 mobo hebben voor hem die mij zo min mogelijk problemen geeft. Dat ik niet om de 10 tellen weer iets moet fixen. En sinds Pcchips de enige is die ze nog verkoopt....

• VlasBaard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-06 02:02
Dan wil je ZEKER geen pc-chips. Die dingen vallen uit elkaar terwijl je ze vast hebt.

Ik kan me niet voorstellen dat pc-chips de enige is.. Ik zou gewoon een Asus P5A kopen, zo te zien in de pricewatch zijn die nog wel leverbaar.

Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot

Verwijderd

Topicstarter
Misschien valt die uit elkaar bij jouw en mij, maar niet bij mijn broertje denk ik. Het enige wat hij doet is office en soms een spelletje. En onder spelletje verstaat hij mijnenveger. Dus voor die doeleinde vind ik het wel een goedkoop, stabiele oplossing.

Verwijderd

pc chips is zo slecht nog niet

ik had toen nog een socket7 mobo met een k6-2 500

was een sneller systeem dan een de asus p5b-a systeem

en goed over te klokken...

maar de meeste mobo''s van hun zijn idd bagger kwa intergratie

Verwijderd

Nou een kennis van me heeft een m726MRT-moederbordje van pcchips, en dat met dat ding kun je dus no-way ook maar ene kant op.
Zelfs de agpbus op 2x zetten is bijna een onmogelijke taak.
En die brakke ali-chipset die er inzit werkt
nog slechter dan die van mn oude p5a.
Plus alle andere dingen waar hij problemen
mee heeft.
Hoe krijg je het voorelkaar om een mobo te verneuken met een verkeerde flash ?
Gewoon de originele bios weer terugflashen en klaar is Klara, toch ?

• SteveV
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-08 10:12

SteveV

Schtiefv Meister

www.gistron.com heeft er 1 in het assortiment weet niet psies welke het is maar heeft alles onboard.

https://www.driven2shine.eu voor al uw auto detailing artikelen

Verwijderd

Topicstarter
Verkeerd flashen zou makkelijk te verhelpen moeten zijn, als het geen IBM Aptiva is van 2 jaar geleden. Geen garantie en geen service vanuit IBM zelf. Geloof me ik heb het al geprobeerd.
En de reden dat ik geen asus P5a wil is:
a) er past alleen een mATX in de kast.
b) ik heb geen zin om allemaall losse onderdelen erbij te kopen en alles inelkaar zetten. Dus gewoon kaart erin, schijven aansluiten en klaar.
c) Me broertje wilt er alleen maar office mee doen. Dus het hoeft geen supersnelle getweakte bak te zijn.
Daarom lijkt mij zo''n Pcchips mobo wel een goede oplossing toch?

Ik heb nog bij gistron gekeken maar ik zag geen socket 7 mobo.
Pagina: 1