Ik wil een HP 215 photosmart digitale camera kopen hierbij zit standaard een 8 MB sandisk compactflash card bij. Nu wil ik er nog een extra geheugen kaart bij kopen maar zit er verschil tussen een compact flash kaart en een sandisk compact flash kaart
ja, 1 woord en 7 letters
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Nee, sandisk is gewoon een merk.
Verwijderd
die van de aldi dus;)Op maandag 23 april 2001 12:44 schreef romke19 het volgende:
Ik wil een HP 215 photosmart digitale camera kopen hierbij zit standaard een 8 MB sandisk compactflash card bij. Nu wil ik er nog een extra geheugen kaart bij kopen maar zit er verschil tussen een compact flash kaart en een sandisk compact flash kaart
Die ga ik ook halen woensdag:)
Verwijderd
Aldi?? Wat is dat voor ding en wat kostie?
[edit]Ja ik zal voortaan eerst naar de aldisite gaan en dan posten okee??
Ik zie het dus al: 599, dat is wel wat voor mij!
Kan iemand mij es wat vertellen over dat apparaatje???
Verwijderd
http://www.hp.nl/products/scanners_en_digitale_beeldverwerking/digitale_fotografie/hp_photosmart_c215_value_pack/index.htmlOp maandag 23 april 2001 17:36 schreef mbitnl het volgende:
Aldi?? Wat is dat voor ding en wat kostie?
Alleen dan met 8MB.
Toch maar eerst zoeken he;)
Verwijderd
Er zit wel degelijk verschil tussen die sandisk troep en de betere flashkaarten. Het is de manier waarop er intern geflashed wordt. Sandisk is goedkoper maar gaat minder lang mee. Via een slim truukje in de hardware weten ze dit trouwens best in de buurt te krijgen van de normale flash dingen. Mijn tip: geen sandisk, want wat is nou leuker dan mooie fotos die niet meer te lezen zijn!
Trouwens: kijk bij het kopen van de camera VOORAL naar lichtgevoeligheid en niet naar resolutie.
Trouwens: kijk bij het kopen van de camera VOORAL naar lichtgevoeligheid en niet naar resolutie.
Bull.... Sandisk is marktleider in compactFlash kaarten en er is niks mis met de kwaliteit. Ze geven zelfs levenslang garantie volgens mij!Op dinsdag 24 april 2001 08:27 schreef Plonz het volgende:
Er zit wel degelijk verschil tussen die sandisk troep en de betere flashkaarten. Het is de manier waarop er intern geflashed wordt. Sandisk is goedkoper maar gaat minder lang mee. Via een slim truukje in de hardware weten ze dit trouwens best in de buurt te krijgen van de normale flash dingen. Mijn tip: geen sandisk, want wat is nou leuker dan mooie fotos die niet meer te lezen zijn!
Verwijderd
Misschien een beetje niet helemaal goed geplaatst hiero....maareh.....600 piekies voor een camera met 1.3 Megapixel?????
Ik wil hier geen reclame maken, maar ik heb zelf een ricoh RDC5300. Deze camera heeft een resolutie van 2.3 Megapixel en kost tegenwoordig minder dan 1000 piek....kan je dan daar beter je geld niet aan uitgeven....dan kan je al met fotoqualiteit foto''s maken (10 bij 15 centimeter met 300dpi)
ik ben er zelf heel erg tevreden mee....super scherp en helder
maar goed, dit is mijn mening.....
Ik wil hier geen reclame maken, maar ik heb zelf een ricoh RDC5300. Deze camera heeft een resolutie van 2.3 Megapixel en kost tegenwoordig minder dan 1000 piek....kan je dan daar beter je geld niet aan uitgeven....dan kan je al met fotoqualiteit foto''s maken (10 bij 15 centimeter met 300dpi)
ik ben er zelf heel erg tevreden mee....super scherp en helder
maar goed, dit is mijn mening.....
Pagina: 1