De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
ik heb de fc-630 model er van
maar ik kan je de drivers niet emailen
1x cd en 2x floppies die er bij horen
als je me je adres geeft kan je een kopy krijgen van me
email me maar suijkerbuijk@noknok.nl
maar ik kan je de drivers niet emailen
1x cd en 2x floppies die er bij horen
als je me je adres geeft kan je een kopy krijgen van me
email me maar suijkerbuijk@noknok.nl
Kun je dan misschien iets meer info geven? mischien hebben andere het een keertje gezien op het net ofzo thx
en komt het ze bekend voor
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
nee dat gaat niet staat geen merk bij daarom
juist moet ook de nieuwe dribers hebben voor windows2000
je kan kijken bij www.driver.nl
juist moet ook de nieuwe dribers hebben voor windows2000
je kan kijken bij www.driver.nl
het mailtje is onder weg en je moet het volgens mij nu hebben,
Nu we toch bezig zijn
heeft iemand misschien een oude tape streamer:
het enige dat ik hiervan weet is dat het een Performance Technology is,
verder weet ik niet veel meer, trouwens, het is een echte TAPE-streamer want hte werkt nog mee een soort bandje dus echt oud, misschien maar een paar 100 mb backup ruimte, thx oja, deze heb ik gekocht voor 10 piek
het enige dat ik hiervan weet is dat het een Performance Technology is,
verder weet ik niet veel meer, trouwens, het is een echte TAPE-streamer want hte werkt nog mee een soort bandje dus echt oud, misschien maar een paar 100 mb backup ruimte, thx oja, deze heb ik gekocht voor 10 piek
Pagina: 1