De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik heb 250,- betaalt voor mijn Epson bij WWW.COMPUZONE.NL
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
840Op zondag 22 april 2001 23:33 schreef smvs het volgende:
HP 840. wij hebben er heel wat verkocht en nooit gezeik mee eigenlijk. goeie afdruk. epson vereiste bij mij altijd net ff meer aandacht.
snel, "goedkoop" met inkt,
zeer goede foto-afdruk (technisch bijna gelijk aan Z52, kicked HP DJ930''s ass in veel testen). met "goedkope inkt" bedoel ik dat er meer in een patroon zit, en als je b.v. de patronen van HP neemt, dan zijn die verhoudings gewijs nogal wat duurder.
19 ML inkt HP900 serie +/- 110,-
45 Ml inkt Z4-5 serie Lexmark +/- 110,-
heb er 4 gehad
waarvan 3x stylus 880
allemaal even slecht; trekken vanaf de 1e dag strepen; niks helpt
klotedingen
(spaar me de bijdehante replies op deze post: originele inkt, 2 kabels; 2 pc''s en dus 4 printers geprobeerd... allemaal even slechte kwaliteit)
[topic=74949]
preciestip: koop geen epson
en er was iemand die zei koop er 1 uit de 900 series, tuurlijk, met een budget tot en met f 400?
werkelijk waar een zeer geil printertje!!
en goedkoop!!
Verwijderd
Idd,dat was ik, maar nu een 840c kopen vind ik geld weggooien. Dat ding kan alles net niet, if u catch my drift......Geef dan wat meer geld uit voor een goeie printer.Op maandag 23 april 2001 00:29 schreef smvs het volgende:
[..]
precies
en er was iemand die zei koop er 1 uit de 900 series, tuurlijk, met een budget tot en met f 400?
ben er te vreden over, en gewoon die merkloze cartridges erin doen.
gaat tot nu toe goed
Verwijderd
Staat de prijs van een 930C is wel boven de 400 (inclusief rembours en dat soort shit) maar toch is erg populair en niet voor niks...
Ik heb nu een half jaar een 930c, deze heeft me nog nooit teleurgesteldOp zondag 22 april 2001 23:58 schreef AirHead het volgende:
[..]
840, nee koop dan één uit de 900 serie, die heeft photoRet III, en da''s toch echt een groot verschil met photoRet II....
En die kost hooguit 450 gulden.
Jammer van dat budget van 400 gulden
Ik zou er gewoon 50 gulden bovenop gooien
Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen
Een HP kun je gerust een jaar stil laten staan. Je koopt nieuwe patronen en je kunt weer printen. Als je een Epson 2 maanden stil laat staan kun je hem wegknikkeren.
Papier zwaarder dan 200g/m2 krijg je niet door een HP. Bij Epson is dit geen probleem.
Foto''s printen doe je met een Epson! HP heeft alleen maar 3-kleurenprinters! Epson daarintegen maakt 5-kleuren-foto-printers en dat verschil zie je!
Het verschil tussen Epson Color en Epson Photo is stukken groter dan tussen 1440dpi en 2880dpi.
Heb je last van strepen met een alternatief patroon koop dan 1 keer een orginele van Epson omdat die beter reinigen!
Let op dat de Epson 580 geen knoppen heeft! Hij reageert op de computer. Als je de computer reset gaat je printer ook "resetten" dan reinigt hij ook z''n kop. En dat kost inkt.
Epson 680 wordt veel verkocht. Is een goeie printer voor een mooie prijs. Alleen zou ik zelf voor de 685 gaan. Verschil? De 680 heeft een onwijs vage springplank. De 685 heeft een normale klep voor het papier.
Heb je nog meer vragen dan hoor ik het wel!
Virussen? Scan ze hier!
Een prima alles-in-een apparaat: Printer, Scanner, kopieerapparaat en fax in 1.