[BC3] Welke Printer

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
hoi allemaal ik moet een nieuwe printer hebben. mijn xeroxC8 :r heeft het begeven. alleen nou vroeg ik me af welke kan ik het beste kopen ?? het ongeveer 350,- tot 400,- te besteden

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Tip, koop een Epson, lekker goedkoop, print goed, betaalbare cartridges en makkelijk te gebruiken.

Ik heb 250,- betaalt voor mijn Epson bij WWW.COMPUZONE.NL

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
HP 840. wij hebben er heel wat verkocht en nooit gezeik mee eigenlijk. goeie afdruk. epson vereiste bij mij altijd net ff meer aandacht.

Verwijderd

Op zondag 22 april 2001 23:33 schreef smvs het volgende:
HP 840. wij hebben er heel wat verkocht en nooit gezeik mee eigenlijk. goeie afdruk. epson vereiste bij mij altijd net ff meer aandacht.
840 :? , nee koop dan één uit de 900 serie, die heeft photoRet III, en da''s toch echt een groot verschil met photoRet II....

• BC3 Victim
Lexmark Z42, definitely...
snel, "goedkoop" met inkt,
zeer goede foto-afdruk (technisch bijna gelijk aan Z52, kicked HP DJ930''s ass in veel testen). met "goedkope inkt" bedoel ik dat er meer in een patroon zit, en als je b.v. de patronen van HP neemt, dan zijn die verhoudings gewijs nogal wat duurder.
19 ML inkt HP900 serie +/- 110,-
45 Ml inkt Z4-5 serie Lexmark +/- 110,-

• Wouter
  • Niet online
tip: koop geen epson

heb er 4 gehad
waarvan 3x stylus 880

allemaal even slecht; trekken vanaf de 1e dag strepen; niks helpt

klotedingen

(spaar me de bijdehante replies op deze post: originele inkt, 2 kabels; 2 pc''s en dus 4 printers geprobeerd... allemaal even slechte kwaliteit)

edit:

[topic=74949]

• smvs
  • Niet online
tip: koop geen epson
precies

en er was iemand die zei koop er 1 uit de 900 series, tuurlijk, met een budget tot en met f 400?

• BC3 Victim
dus een Lexmark Z42.
werkelijk waar een zeer geil printertje!!
en goedkoop!!

• BC3 Victim
goedkoop is duurkoop dus als je veel denkt te gaan printen en het maakt je niet uit of het in kleur of zwart/wit is zou ik gaan voor laser zelf ben ik erg blij met mijn hp 1100a

• smvs
  • Niet online
ja laser is natuurlijk het mooiste. ik heb zelf een oki ol 400ex, prima dingetje. als je ook kleur wil laser dan moet je erg veel betalen.

Verwijderd

Op maandag 23 april 2001 00:29 schreef smvs het volgende:

[..]

precies

en er was iemand die zei koop er 1 uit de 900 series, tuurlijk, met een budget tot en met f 400?
Idd,dat was ik, maar nu een 840c kopen vind ik geld weggooien. Dat ding kan alles net niet, if u catch my drift......Geef dan wat meer geld uit voor een goeie printer.

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-08 10:13
ik had een HP gekocht als ik jou was.
ben er te vreden over, en gewoon die merkloze cartridges erin doen.

gaat tot nu toe goed :)

Verwijderd

http://www.tweakers.net/pricewatch/4547

Staat de prijs van een 930C is wel boven de 400 (inclusief rembours en dat soort shit) maar toch is erg populair en niet voor niks...

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 02:18

DeTeraarist

#Boots2Asses

Op zondag 22 april 2001 23:58 schreef AirHead het volgende:

[..]

840 :? , nee koop dan één uit de 900 serie, die heeft photoRet III, en da''s toch echt een groot verschil met photoRet II....
Ik heb nu een half jaar een 930c, deze heeft me nog nooit teleurgesteld :).
En die kost hooguit 450 gulden.
Jammer van dat budget van 400 gulden :(.
Ik zou er gewoon 50 gulden bovenop gooien >:).

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

• BC3 Victim
Dus als ik het goed begrijp kan beter wat meer geld uit geven. Hmm Thx

• BC3 Victim
Een Epson-printer heeft een vaste printkop. Bij HP zit de elektronica in het patroon (vandaar dat die krengen zo duur zijn).

Een HP kun je gerust een jaar stil laten staan. Je koopt nieuwe patronen en je kunt weer printen. Als je een Epson 2 maanden stil laat staan kun je hem wegknikkeren.

Papier zwaarder dan 200g/m2 krijg je niet door een HP. Bij Epson is dit geen probleem.

Foto''s printen doe je met een Epson! HP heeft alleen maar 3-kleurenprinters! Epson daarintegen maakt 5-kleuren-foto-printers en dat verschil zie je!

Het verschil tussen Epson Color en Epson Photo is stukken groter dan tussen 1440dpi en 2880dpi.

Heb je last van strepen met een alternatief patroon koop dan 1 keer een orginele van Epson omdat die beter reinigen!

Let op dat de Epson 580 geen knoppen heeft! Hij reageert op de computer. Als je de computer reset gaat je printer ook "resetten" dan reinigt hij ook z''n kop. En dat kost inkt.

Epson 680 wordt veel verkocht. Is een goeie printer voor een mooie prijs. Alleen zou ik zelf voor de 685 gaan. Verschil? De 680 heeft een onwijs vage springplank. De 685 heeft een normale klep voor het papier.

Heb je nog meer vragen dan hoor ik het wel!

• Tony_Montana
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 17:29
CANON

• BC3 Victim
Ik zou ook een Lexmark nemen als ik jou was. ''K heb zelf een Z51 gekocht nadat m''n HP670 de geest gaf en ik ben helemaal weg van m''n nieuwe printertje, lekker snel enzo, handige software. Enige nadeel is dat je cartridges van Epsons en HP''s zelfs bij de Aldi kunt halen, naar cardtridges voor een Lexmark moet je met een vergrootglas zoeken. Maar goed, Compaq heeft de printertechniek van Lexmark gekocht dus dat zal wel gaan veranderen denk ik. }:O

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik zou een paar 10-tjes extra uitgeven en gaan voor een HP Deskjet 930C. Ik heb zijn grote broertje (de 970C), en het is echt een supergoede afdruk. Ook errug betrouwbaar (heb hem nu een jaar, veel geprint, nooit dienst geweigerd).

Virussen? Scan ze hier!

• TweakersOnly
  • Laatst online: 00:26
HP OfficeJet G95. :):)
Een prima alles-in-een apparaat: Printer, Scanner, kopieerapparaat en fax in 1.
Pagina: 1