[BC3] Graag jullie advies

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hoi,

Dat waardeloze fannetje op m''n asus 7700 is dus naar de tering :(

Wat voor heatsink/fan combo raden jullie mij aan ter vervanging?

Temperatuur loopt ook op tot 70 graden tijdens games en tot wel over 60 graden in windows zelf :(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
dat fannetje heb je pas nodig als je gaat gamen, die 60 graden in windows.. shit, wat doe jij dan allemaal in windows? windows 3d ofzo????

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Ik heb op m''n tnt2 in plaats van de buchte el cheapo 30mm fannetje een 50mm sunon fan gezet, kan hem nou vel verder ocen. Het vastzetten is soms wel een beetje moeilijk.
Ik heb hem met een hele zooi tie-wraps vastgezet.

Verwijderd

Als die kaart nog in z''n garantieperiode zit, stuur dan eens een mailtje naar Asus. Misschien sturen ze wel een nieuw fannetje naar je op :) (het proberen zeker waard)

En anders moet je een kijken naar de Blue mini Orbs. Die zijn wel cool voor op je kaart.

• BC3 Victim
Op zondag 22 april 2001 23:24 schreef bastard het volgende:
Als die kaart nog in z''n garantieperiode zit, stuur dan eens een mailtje naar Asus. Misschien sturen ze wel een nieuw fannetje naar je op :) (het proberen zeker waard)

En anders moet je een kijken naar de Blue mini Orbs. Die zijn wel cool voor op je kaart.
Ik ga wel voor die blue orb van thermaltake ofzo.

''K heb geen zin om iedere x te moeten controleren of die fan het ook goed doet.

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 15:17
Ik ga wel voor die blue orb van thermaltake ofzo.
Doen! Prima dingetje!
Pagina: 1