Verwijderd
wel redelijk lache spel, zolang je nog in de jaren 40 zit.
daarna is het spel een stuk meer bagger.
daarna is het spel een stuk meer bagger.
Ik had het spel al in de zomer. En ik vind dat de media het behoorlijk heeft opgeblazen. De A.I. zuigt enorm en de besturing laat ook te wensen over. 
Als je erover denkt om hem te gaan kopen geef ik je een tip en een gunst.
DOE HET NIET, KOOP EEN ANDER SPEL!
Er klopt echt niks van wat ze hebben gezegd. Power Unlimited had alles verkeerd (en dat vind ik erg!)
Probeer anders eerst maar eens een demo ofzo, kan je zien hoe hij is!
Als je erover denkt om hem te gaan kopen geef ik je een tip en een gunst.
DOE HET NIET, KOOP EEN ANDER SPEL!
Er klopt echt niks van wat ze hebben gezegd. Power Unlimited had alles verkeerd (en dat vind ik erg!)
Probeer anders eerst maar eens een demo ofzo, kan je zien hoe hij is!
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Ik heb 'em en vond hem op een lagere moeilijkheidsgraad leuk om te spelen (anders wordt je continue voor je flikker geschoten en schiet het niet op), behalve de laatste 20% van het spel (dat in de toekomst speelt).
Je ken um overkopen voor 40 piek ('echt origineel dus, met doos en boekie enzo).
Je ken um overkopen voor 40 piek ('echt origineel dus, met doos en boekie enzo).
ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++
Ik heb de demo gehad, ik spelen.... hmmz, bagger best wel!!
Ik vond WOLF3D toch stukken beter!
Ik vond WOLF3D toch stukken beter!
Whatever.
Thx allemaal.
Heintje, ik was hem op het moment dat ik deze thread startte aan het downloaden.
Ik was nieuwsgierig wat de meningen waren.
Toch bedankt.
Heintje, ik was hem op het moment dat ik deze thread startte aan het downloaden.
Ik was nieuwsgierig wat de meningen waren.
Toch bedankt.
Pagina: 1