Toon posts:

[BC3] Iemand ervaring met CANON CANOSCAN N650U / N656U?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
IK wil wel zo''n handig lekker compact USB scannertje van Canon kopen, net iets groter dan een A4-tje ...en geen stroomsnoer nodig, gewoon alleen via USB, lijkt me perfect.

Ze schijnen ook wel goed te zijn geloof ik?
Nou zijn er 2 modellen waartussen ik twijfel eigelijk, de CANON CANOSCAN N656U en de N650U.

Ze lijken me identiek, alleen is de die 656 die zilver is (kleur lijkt dus het enige verschil, 650=wit) vaak een apar tientjes duurder geloof ik, beetje vreemd.

Maargoed heeft iemand een van deze 2 type scannertjes? En bevalt ie? Zit er verder afgezien vd kleur geen verschil tussen beide?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ello sir...

Ik heb een 656U. Gekocht op een beurs vorig jaar. Ik vind het een perfect ding. Niet supersnel maar dat boeit mij dan ook niet. Hij is mooi en lekker plat en doet zn werk goed. Ik ben niet de enige die er tevreden mee is, kijk maar eens op kieskeurig.nl. Ik weet niet zeker of er technisch verschil is, denk het niet. Je betaalt gewoon voor dat extra stukje aluminium dat ook nog eens netjes gebogen moet worden.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen