De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Tiger
Ik denk dat ik weet wat je probleem is. Als windows 2000 een fout herkend reboot hij standaard automatisch. Dit kan je uitzetten door met de rechterknop op my computer te klikken dan properties. Dan ga je naar advanced en naar Startup en Recovery. Daar hebt je een optie om auto reboot uit te zetten.
Verwijderd
OK, heb ik uitgezet. Nu eens kijken of het over is. Zo niet, dan laat ik het wel weer weten.Op zondag 22 april 2001 20:06 schreef Artje het volgende:
Hoi !
Ik denk dat ik weet wat je probleem is. Als windows 2000 een fout herkend reboot hij standaard automatisch. Dit kan je uitzetten door met de rechterknop op my computer te klikken dan properties. Dan ga je naar advanced en naar Startup en Recovery. Daar hebt je een optie om auto reboot uit te zetten.
Tiger
-maakt het moederbord geen kortsluiting?
-dimms goed in hun slot?
-cpu goed vast?
-alle power cables goed bevestigd?
-voeding in orde?
Bnet pindle#2913
Verwijderd
plur altijd mijn spullen op de grond zoals geheugen videokaarten enz
Verwijderd
[aso-offtopic-mode]Op zondag 22 april 2001 20:01 schreef tiger2000 het volgende:
Was dit idd vergeten te vermelden. Ik draai op Win2k.
Tiger
wrom draai je nog win2k als je al zo enthousiast een XP logo hebt als user-icon
[/aso-offtopic-mode]
Ik heb mijn PC ook niet geaard maar soms geeft dat de meest wazige problemen... Aarden *kan* dan een oplossing zijn. Hier ook vloerbedekking en ik zeg niet dat het hoeft, het zijn aandachtspunten dus dingen die hij kan testen.Op maandag 23 april 2001 02:55 schreef suijkerbuijk het volgende:
pc geaard wat is dat nog nooit gedaan en ik krijg toch geen scok van de pc terwijl hier vloerbedeking ligt
plur altijd mijn spullen op de grond zoals geheugen videokaarten enz
Geloof dat het ook al scheelt als je stekkerblok WEL geaard is en je je PC en monitor erop aansluit... weet niet waar het op slaat maar hoorde het eens
Bnet pindle#2913