DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL == DRIVER_IRQL_IS_SUPERIOR :)
Ik heb hier dus ff de computer van mijn oom en tante staan, want de voeding uit deze bak is spontaan kapot gegaan (veel stank en geknetter). Na openmaken bleek dat er een condensatortje was gesprongen (WTF?)...
Nou had ik nog wel een voeding liggen dus ik zei: "Geef maar ff mee dan zet ik er wel een nieuwe in". Die zit er nu dus in en hij start jammer genoeg niet op! Wat wel raar is dat de lampjes voorop heel kort even oplichten en er wat korte geluiden uit de harde schijf komen (hij krijgt dus duidelijk wel stroom, al is het misschien voor een hele korte tijd).
Kan het moederbord soms beschadigd zijn?
De specs: P3 450 op een SiS Slot 1 bordje, zat eerst op een 230W voeding, nu op een 250W. Verder niets bijzonders...
Iemand iets waarmee ik verder kan komen?
Nou had ik nog wel een voeding liggen dus ik zei: "Geef maar ff mee dan zet ik er wel een nieuwe in". Die zit er nu dus in en hij start jammer genoeg niet op! Wat wel raar is dat de lampjes voorop heel kort even oplichten en er wat korte geluiden uit de harde schijf komen (hij krijgt dus duidelijk wel stroom, al is het misschien voor een hele korte tijd).
Kan het moederbord soms beschadigd zijn?
De specs: P3 450 op een SiS Slot 1 bordje, zat eerst op een 230W voeding, nu op een 250W. Verder niets bijzonders...
Iemand iets waarmee ik verder kan komen?
Dus er was een condensator gesprongen.
Kijk dan maar goed uit, die zooi (electroliet oid) is niet echt mens vriendelijk.
En het kan de pc behoorlijk beschadigen.
Heb dit al eens eerder een pc onderhanden gehad, waarbij de eigenaar wilde weten waarvoor dat rode knopje was.
Ja, die de voeding geschikt maakt voor 115 volt
Kijk dan maar goed uit, die zooi (electroliet oid) is niet echt mens vriendelijk.
En het kan de pc behoorlijk beschadigen.
Heb dit al eens eerder een pc onderhanden gehad, waarbij de eigenaar wilde weten waarvoor dat rode knopje was.
Ja, die de voeding geschikt maakt voor 115 volt
And The Only One
Tja er zit dus wel zoon 115/230V schakelaartje op, maar dat stond nog braaf op 230V.