[BC3] Geheugen probleem

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
TIP: laat je bakkie een keertje testen bij de computerboer op de hoek, kun je alle onderdelen apart laten testen en zie je waar het probleem kan zijn

Grtz, and good luck

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• jojo70
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-05-2025
Het probleem is, dat als ik de computer opstart hij de melding geeft ?memory test fail?
Dit probleem is er al een tijdje maar door op F1 te drukken ga je gewoon weer verder. Nu is het echter wel zo dat ik niet meer al te je lang achter de pc kan zitten want hij loop vast. (combinatie van de tijd en de programma?s). Hiervoor had ik nog het probleem dat hij bij het tellen van het geheugen door liep. Als hij klaar was begon ie doodleuk weer van vooraf aan. Maar dit maakte niks uit want al je op esc drukte stopte hij er gewoon mee. Ook was het probleem opgelost als de laatst sim van 64 mb pc100 er uit haalde.
Als ik nu de laatste sim van 64 mb er uit haal maakt het niks meer uit.

Nu vraag ik me af hoe los ik dit probleem op? Ik zelf denk dat het geheugen wel goed is, maar dat het moedeboord niet 100% is.

Gegevens van de PC:
Pentium II 450
ASUS P2B moederbord
Ram 2 * 64MB PC 100

Al vast bij voorbaat dank voor de reacties.

Johan

otherweb // the other place on the web

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-08 00:09
geheugen gaar of bankjes los