Ik zal achter de schermen is gaan kijken wat mogelijk is.
Misschien dat we een forumFAQ moeten maken en een subforumFAQ opdat users hun topics die gepost worden gelinked kunnen zien in de subforumFAQ (sticky topic natuurlijk).
Users moeten dan natuurlijk wel een knappe FAQ aanleveren die de kritische test van mede users kan doorgaan.
Per deelforum moet ook worden gekeken. Ik ben nogal thuis in hardware, maar over software ga ik niet. Ook FAQ''s over HD''s etc is ook niet mijn pakkie an.
Ik kan natuurlijk wel achter de schermen zoiets aankaarten opdat de moderatoren op 1 of andere manier hun forum voorzien van een FAQ (zo mogelijk) en dat users dan eigen FAQ kunnen submitten die dan in de sub-fora-FAQ komt. Deze topic zou dan bijgehouden moeten worden door de forummod, maar in principe zou er een centrale coordinator voor kunnen zorgen.
Dus dat de FAQ onder aandacht wordt gebracht door deze coordinator en dat de coordinator in geval van overduidelijke toegevoegde waarde deze FAQ in de subforaFAQ opneemt. In geval van twijfel iig contact opneemt met de forummod zodat deze de FAQ kan beoordelen.
Users die het beste met het forum hebben moedig ik ten harte aan. Maar er is een keerzijde van de medaille..... De FAQ moet dan inderdaad niet te licht bevonden worden. Dubbel werk etc betekend pech voor de user, dus is het wel handig om zoiets van te voren te boeken oid. Ook moeten users er rekening mee houden dat de FAQ voor users is bedoeld, dus moet het inhoudelijke niveau compleet, duidelijk, overzichtelijk en GOED moet zijn. In enthousiasme gemaakte FAQ''s kan een user een hoop energie steken en er erg trots op zijn, als de FAQ objectief gezien te licht bevonden wordt, dan is dat een tegenslag voor de user, maar niet meer dan gewoon pech. De user moet iig wel tegen een stootje kunnen en in principe niet teveel ervan verwachten.
* Delerium gaat dit in de crew ter sprake brengen.
.
* Delerium wilt ook wel deze boel coordineren, maar denkt dat een lief Adje daar beter voor geschikt is.
Nogmaals, als users een FAQ of een bench kunnen produceren die iets toevoegd / unieke informatie bevat / andere inzichten biedt dan wordt dat hoe dan ook op prijs gesteld.