Verwijderd
Probeer Sidewinder ff2 te installeren maar die stopt direct met de opmerking:"geen poort aangesloten of niet correct geinstalleerd".
Patch op microsoft werkt pas indien sidewinder is geinstalleerd.
Mobo is asus p3v-4x; met de via usb poort. Overigens wordt die gedetecteerd door software daarvoor en werkt prima met mijn ADSL modem.......
HELP!
webcam en palmtop aangesloten, werkt beter en sneller dan serieel of parallel
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
En dan heb ik zelfs nog een oud supersocket 7 moederbordje (p5a) en win98SE en het werkt gewoon perfect! Nooit problemen mee gehad, werkt altijd in 1x, en snel...
Dat het bij jou niet werkt is nog geen teken dat USB klote is!
pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem
Verwijderd
petje af voor de ontwikkelaars van usb;)
Pak je rust!
Verwijderd
Als mijn laptop de USB ook van voldoende stroom kon voorzien en er digitale camera''s waren met win2k drivers, dan had ik USB tot product van de eeuw uitgeroepen.
Verwijderd
Is er iemand met een fatsoenlijke tip!??
Alles staat in de bios op enabled, de via usb filter is geloof ik goed geinstalleerd en ik heb fysiek twee usb poorten, waarvan 1 er naar alle tevredenheid werkt met adsl.
Hoe nu verder??
:(:(:(
Voor de rest is USB THA BOMB>:)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ik had een verloopstuk naar ps/2 en toen deed hij het wel.
Iemand een idee hoe dit zou kunnen komen??
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN