Toon posts:

[BC3] USB zuigt!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
mijn sidewinder precision pro loopt perfect op usb.. ligt dus aan jou.. Niet aan usb

Verwijderd

Ik krijg met geen mogelijkheid die poort aan de gang!
Probeer Sidewinder ff2 te installeren maar die stopt direct met de opmerking:"geen poort aangesloten of niet correct geinstalleerd".
Patch op microsoft werkt pas indien sidewinder is geinstalleerd.
Mobo is asus p3v-4x; met de via usb poort. Overigens wordt die gedetecteerd door software daarvoor en werkt prima met mijn ADSL modem.......
HELP!

• Tony_Montana
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 17:29
Doet bij mij ook perfect..

• Dennis
  • Laatst online: 20:37
En bij mij ook :)

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:52
usb zuigt helemaal niet
webcam en palmtop aangesloten, werkt beter en sneller dan serieel of parallel :)

Verwijderd

jupz... ik vind USB wel rulen eigelijk...

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

USB is idd wel makkelijk. Heb er nu een scanner en een Webcam aan zitten. Alleen zou het traag zijn. Heb ik nog niks van gemerkt.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
heb je hem in je bios wel enabled staan ???? Bij mij werkt ie ook flex

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Kzou niet weten wat ik zonder USB zou moeten doen: heb USB muis, mp3-playertje en scanner op de USB poort.
En dan heb ik zelfs nog een oud supersocket 7 moederbordje (p5a) en win98SE en het werkt gewoon perfect! Nooit problemen mee gehad, werkt altijd in 1x, en snel...

• imdos
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-08 12:09

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

Nou en, me vriendin ook!

Dat het bij jou niet werkt is nog geen teken dat USB klote is!

pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem

Verwijderd

USB is wel fijn, maar als mijn win2k bakt hangt ligt dat meestal aan een of andere vage usb fout i.c.m. scanner/sidewinder pro!

• Den the Man
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Den the Man

Hmmm....

USB is best wel relaxed hoor! ik heb een hp840 en een trustmaster racestuurtje en het werkt perfect.

petje af voor de ontwikkelaars van usb;)

Pak je rust!

Verwijderd

Hier een Canon printer ding en een Lenco toetsen bord op m''n USB zitten. Werkt picobello. :)

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

hiero een printer en scanner op USB. Heerlijk.

Als mijn laptop de USB ook van voldoende stroom kon voorzien en er digitale camera''s waren met win2k drivers, dan had ik USB tot product van de eeuw uitgeroepen. :)

• Dennis
  • Laatst online: 20:37
Ik heb mn HP Deskjet 930C, mijn toetsenbord en mn 2 muizen (ja op 1 pc) er op aangesloten :).

Verwijderd

Waarom werkt het bij dan niet!!!!!!!!
Is er iemand met een fatsoenlijke tip!??
Alles staat in de bios op enabled, de via usb filter is geloof ik goed geinstalleerd en ik heb fysiek twee usb poorten, waarvan 1 er naar alle tevredenheid werkt met adsl.
Hoe nu verder??
:(:(:(:(

• BC3 Victim
Heb scanner problemen gehad met maar dat lag aan mezelf:)

Voor de rest is USB THA BOMB>:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:35

Exirion

Gadgetfetisjist

Dat jij het niet goed werkend krijgt betekent niet meteen dat USB zuigt :z

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

je zuigt zelf.

• BC3 Victim
Mijn muis doet het ook niet op usb, alle software is goed geinstalleerd en in de bios staat de usb poort aan.
Ik had een verloopstuk naar ps/2 en toen deed hij het wel.
Iemand een idee hoe dit zou kunnen komen??

Verwijderd

Hier geluid + printer (HP843c) op USB, en het roelt:)!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

USB gebruikt meer proc. tijd dan PS/2

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Pagina: 1