De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Niet in je Dreamcast, maar.....Moet je niet een bepaald schroefje aandraaien ofzow?
En heel veel developers maken nu al geen spellen meer voor dit console.
It's never easy.....
eeehh.. dit vroeg ik niet, maar ik wil best ff antwoorden hoor. Ik koop een DC omdat er al geweldige spellen gemaakt zijn; Crazy Taxi, Shen Mue en MSR bijvoobeeld.Op zondag 22 april 2001 12:40 schreef hirogene het volgende:
Wat heb je nou aan een Dreamcast die wordt niet meer gemaakt omdat SEGA stopt met het maken van Console''s.
En heel veel developers maken nu al geen spellen meer voor dit console.
Overigens Sonic II en Shen Mue II zijn 2 v/d geweldige titels die dit jaar nog uit zullen komen. Ik kan zo 60 super spellen opnoemen.
DC rulez
" Play the violent strings of my symphony "
koop een goeie pc (als je die nog niet hebt)
daar kun je ook DC games op spelen gewoon ff een emulator downen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Wat een vreselijke onzin zeg!Op zondag 22 april 2001 18:01 schreef R3d_St0rm het volgende:
Dreamcast ZUIGT BALLEN man...
koop een goeie pc (als je die nog niet hebt)
daar kun je ook DC games op spelen gewoon ff een emulator downen
Er is overigens nog helemaal geen goede DC emulator, en ookal was tie dur wél; dan is het nooit zo goed als the real thing. Kijk dan naar N64 emulatie...is dat goed? Nee, dat stinkt nog steeds terwijl N64 toch al een stuk langer bestaat.
Nogmaals, dit is geen antwoord op mijn vraag!!!
Graag on-topic blijven.
Verwijderd
Wel als je een voodoo kaart hebtOp zondag 22 april 2001 19:17 schreef Symphony-X het volgende:
[..]
Wat een vreselijke onzin zeg!
Er is overigens nog helemaal geen goede DC emulator, en ookal was tie dur wél; dan is het nooit zo goed als the real thing. Kijk dan naar N64 emulatie...is dat goed? Nee, dat stinkt nog steeds terwijl N64 toch al een stuk langer bestaat.
Nogmaals, dit is geen antwoord op mijn vraag!!!
Graag on-topic blijven.
dank u.
Haha, nog grotere onzin! :):):)Op zondag 22 april 2001 20:42 schreef Dutch_man het volgende:
[..]
Wel als je een voodoo kaart hebt
Sempron 3800+ 8k9a7i
Ehhh.. Wat moet ik hier precies van denken..?Op zondag 22 april 2001 20:54 schreef mp3spelers.nl het volgende:
Mocht je nu een nieuwe pal/dreamcast kopen dan kun je zonder problemen selfbootable backups afspelen.
Bedoel je dat je geen bootdisk kunt gebruiken ofzow..?
En dus is modificeren overbodig.
Ik hoop het niet iig. Moet er niet aan denken dat mun dc stuk gaat, zit ik met al die backups...
Verwijderd
Nou de eniste N64 Emulator die goed werkt is UltraHLE maar daar heb je wel Glide voor nodig.Op zondag 22 april 2001 20:45 schreef Davidoff het volgende:
[..]
Haha, nog grotere onzin! :):):)
Kom nou niet met Glde wrappers aan want die zijn lang niet zo goed als gewoon driect via voodoo ofzo.
Super NES en Megadrive zijn overigens vrijwel perfect ge-emuleerd, maar die zijn ook al wat ouder (maar daarom niet minder leuk)...
DC is niet ge-emuleerd...of er is een emu die een paar demos draait ofzo. Ik zou zo zeggen: koop een DC en een PC, ze zijn allebei top.
En op die Playstation 2 emulator kunnen we ook nog wel even wachten.