Ping...

Pagina: 1
Acties:

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:50

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Hallo,

Weet iemand nog iets om een ping te verbeteren bij UT? Af en toe heb ik wel een ping van 300, of kan ik het best een server pakken die begint met het ip adres: 195.enz.?? Of zijn er ook programma'tjes voor?? B.v voor het optimaliseren van je vervinding (ik heb ISDN)..

Laterz,
Meendering
http://go.to/meendering

Whatever.

• ragger78
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20-06-2025

ragger78

ehm...ja

Ik weet niet welke provider je hebt, maar een ping van 300 is niet best.
Misschien moet je eens een van die gratis game accounts van gamepoint of xs4all proberen

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Ik zit bij IGR, meestal haal ik bij servers in Nederland een ping van 100-150, maar als ik bij andere servers haal ik een ping van 200-300..... Tweaken van de MTU ofzo helpt niet??

Whatever.

Verwijderd

Tweaken is er niet echt bij... maar 100 150 is niet goed.. bij gamepoint moet je wel 50 halen... je kan evt je "rate" op 5500 zetten in quake )als je dat speelt en nog niet had) en kijken wat er gebeurd..

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Tweaken is er niet echt bij... maar 100 150 is niet goed..
Volgens mij is dat normaal, ik speelde Unreal Tournament laatst via een TCP netwerk, toen hadden we allebij een ping van 40, dus 50 lijkt maar een beetje onwaarschijnelijk....

Timz, wat voor een provider heb jij??

Laterz,
Meendering
http://go.to/meendering

Whatever.

• Raymond v/d H
  • Laatst online: 29-01 16:54
Met een ping van de de 100 is prima te spelen... Als je met een ping van 120 niet goed speelt.... ligt dat niet aan je ping :)

Bij mij wisselt ie trouwens van 60 - 600 tja... kan er weinig aan doen, het is en blijft cHELLo... :(

Heeft IGR geen gameserver? Anders zou je kunnen overwegen om op een provider over te stappen die wel UT servers heeft.... Als de server op het eigen netwerk staat van je eigen provider istie natuurlijk sneller dan een server die ergens anders op de wereld staat....

En verder.... Is er helemaal niets aan die ping te doen :( :(

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
Ping ligt voornamelijk aan je provider. Ik zit bij A2000 en heb meestal een ping van rond de 45 (zegt UT zelf).

Zelf pak ik servers met een ping rond de 50. Gewoon even wachten tot de snelste voorbij komt.

Toen ik bij WXS/Planet I zat haalde ik met mijn ISDN ook zo rond de 75. Misschien dat het hier gewoon heel stil is. :)

• Whizzy
  • Laatst online: 28-01 20:18
Ik speel meestal met een ping van 250-300 en ik kan er best mee leven.... gamepoint zuigt een beetje met een modem en daarom zit ik vaak op een engelse of zweedse ut server.. laatst was het best vet daaro. ;)

If it still works, tweak it ! until it is broke.. then start over again..

Verwijderd

Meendering:

ik heb het nu over gamepoint. maar met jawel "freeler" heb ik ook een 50-100 ping... okee misschien is 100-150 beetje overdreven.. maar ronde de 50 a 60 zou je makkelijk moeten halen... xs4all doet het ook goed met isdn.. en over dat tcp/ip netwerk met ping 40-50 dan is het gewoon geen snel netwerk op de MILLANNIUM van gamepoint had ik ping 10 ofzo met een 10mb kaartje...

Timz

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Freeler heb ik ook wel, hmmz... zal ik daar wel ff kijken wat voor een ping ik haal..

Ik had gistere bij de Unreal.tweakers.net server een ping van 101.....

Weet iemand welke gratis provider de beste ping haalt??
Ik heb:
* Tmfweb
* Freeler
* Zonnet

Ik kan me ook wel bij andere providers. ;)

Whatever.

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Zijn er geen proggies voor om te kijken welke provider het snelste is??? Zal wel een stuk gemakkelijker wezen... ;)

Whatever.

Verwijderd

www.ivis.nl kijkt 24/7 welke provider het snelst is!!!
BTW, hoe komen jullie aan die pings??? ik doe vooral HL TFC met een 56K modem, en kom in het beste geval op 220, meestal 250-350.... Speelt best kut, is altijd net 350 als je iemand wil fraggen.... Khep al van alles geprobeerd, maar het sgiet nmie op, en dat bij WXS/PI...

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Ik heb net Unreal T gespeeld via een gratis provider (Wanadoo), en ik moet zeggen dat ik een ping had (bij unreal.tweakers.net) van 60 ms... en voor de rest ergens rond de 100! :) :) :) :)

http://gathering.tweakers.net/Forum4/HTML/000503.html
Kijk hier maar eens!

Whatever.

• Heintje
  • Laatst online: 19-02 08:35
Thanx Meendering, sinds gisteren Wanadoo erbij, scheelt ook bij mij iets van 50-100 pingetjes! :)

ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
> Heintje

Cool, het werkt dus echt.. wat voor een ping heb je nu bij de unreal.tweakers.net?? Ik heb nu ongeveer 60-100 ... :) :)

Whatever.

Pagina: 1