Toon posts:

[BC3] IR ma-600

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
FF een vraagie.
ga binnenkort een nieuwe foon halen (Nokia 6210) met IR en wou daarbij een IR MA 600 ding kopen om gegevens uit te wisselen tussen mijn foon en comp (duh).

Nou wou ik een aantal dingen weten namelijk:

* Red dat ir gevel de snelheid die de 6210 haald ivm met inet, het is nemelijk een highspeed modem wat er in de 6210 zit.

* Kan ik die MA 600 ook gebruiken om mijn winamp en zo mee te besturen?? like this stuff ( http://www.tweakers.net/aanbod/15520/a )

* En de nog wel een leuk ding, zijn er ervaringen met die MA 600 en zo ja welke :)

Verwijderd

IRda gebruikt andere frequenties dan een huis-tuin en keuken afstandsbediening: geen winamp...Jammer

Verder ondersteunen de Nederlandse telecomaanbieders geen HSCSD (High-Speed Circuit Switched Data) Dus daar heb je ook niets aan.

Ik heb zelf ook een 6210 en heb bij de Elektronicaboer op de hoek een IRda module gekocht voor 38 piekies: Ziet mijn 6210 netjes :9

Groeten NAD

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Als je een asus mb hebt kun je een IR module kopen van asus zelf (nwe Hfl. 60). Stelt niet meer voor dan een draadje, printplaatje en ir oog. Maar werkt uitstekend. Werkt zowel met generic ir als irda protocols.

Had zelf een 6110, communicatie perfect.

High speed, vergeet het maar! 9600kbps haal je maar dan houdt het ook op. Leuk om je mail binnen te halen mits klein maar dan houdt het ook op.

Mijn IR module is in de verkoop (heb nu een ir-loze GD93). Laat ff weten als je interesse hebt.

Gr. William :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen