Toon posts:

[BC3] vastlopende amd 1.33 gig

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey mensen wie kan mij helpen met het volgende probleem....

ik heb net 2 dagen een amd 1.33 gig met 256 mb ddr geheugen en een soundblaster 5.1 value en een lg brander van 12x8x32 ide speed met een gforce 2mx 32 mb met een asus ali ddr moederbord .
(was even ter informatie op de vraag die komt ) :)

maar nu het volgende :(
telkens als ik een spel speel zoals sof. dan loopt mijn pc vast ik zou echt nmiet weten waar dat aan zou moeten liggen het gebuerd ook als ik de eax demo draai van mijn geluids kaart zover als ik er uit kom zou het dan toch aan de geluidskaart moeten liggen of niet?

en nu nog een probleem ik kan met de brander niet op 12 speed branden krijg telkens bij het kopieeren van cd naar cd een buffer underrun en nee het ligt niet aan dat het andere schijfje te traag is. ik heb zelfs geprobeerd om de cd die ik wilde kopieeren met data op mijn hd te zetten en vanaf mijn hd te branden maar ik krijg hem maar op zijn hoogst op 4 speed gebrand omdat ie anders dus buffer underrun krijgt

mp3''s krijg ik wel op 12 speed gebrand dus de brander is niet kapot lijkt mij dus wie kan hier de antwoorden op mijn vragen geven ik zit met een zwaar dillemma aan het intern geheugen kan het volgensmij niet liggen en zeker niet aan de snelheid van de pc HELP :'(

Verwijderd

wat voor voeding heb je
en
wat voor cooler heb je op je cpu?

• DBA907
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-10-2025
Ali drivers geinstalleerd?

Verwijderd

Topicstarter
yup ali software is geinstalleerd en er zit een global orb cooler op pc wordt 53 tot 55 graden en een 300 watt voeding

Verwijderd

Probeer je pcee eens open te halen en sloop je soundcard eruit. kijk dan of hij nog vastloopt, (probeer ook het geheugen eens te vervangen voor geheugen van je buurman ofzo, lijkt mij het probleem)
"Backup" probleem kan in het geheugen zitten. Het kan ook zo zijn dat je fikker bij je cdrom op de kabel zit. probeer je ide kabel (als het ide is) zo te maken dat je cdrom en je hdd op primary zitten en je cdrom op secundary (master).

edit:

Om je videokaart te testen (zoals testcase straks zegt :) ) voor games run eens dxdiag of die 2001 benchmark kijk of deze vastlopen.

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07-2025
Kan ook je videokaart zijn, die vastlopers in games.

Probeer reference drivers voor je kaart, zet AGP op 2x in Bios en FastWrites uit. En je videokaart niet of minder overklokken, mocht je dat gedaan hebben.

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Verwijderd

Problem found:

ASUS A7A266

Verwijderd

Topicstarter
het zou mischien kennen maar dat verklaard nog niet de buffer under run

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-07 22:45
jeeez wat heb jij een pech. Probeer je FSB eens voor de grap op 100 Mhz te zetten en test dan nog eens wat je nu niet lukt, wie weet zit ''t ''m in de nieuwigheid van je bord. Een BIOS update kan al wonderen doen.

Concrete Loop Watercooling

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
probeer eens directx 8 te installeren en daarbij detonator 11.01 of 12...
kan je hier downloaden
www.3dchipset.com

die combo draait bij mij goed... SOF crashte ook bij mij soms (dat was directx 8 in combinatie met det 6.50 ofzo, een vet oude)

• tita_tovenaar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:30
Heb je al je pci kaarten al eens in een andere slot gezet?Mijn asus had ook veel vastlopers en dat lag aan mijn netwerkkaart.
Zat in een verkeerd slot:'(

Soms weet ik het ook niet meer.........

Pagina: 1