De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Je modem is _altijd_ extern, enkel de netwerkkaart is intern (bij de ethernet varian i.i.g.!).Op zaterdag 21 april 2001 20:49 schreef hw het volgende:
Ik ga me binnenkort aanmelden voor adsl. Nou vroeg ik mij af of het verstandig is om een intern adsl-modem aan te schaffen, of dat ik beter een ethernet adsl-modem kan kopen. Ik draai als os-en SuSE Linux en Win98.
Volgens mij is ook usb extern, dus een interne adsl modem bestaat niet! (dacht ik
Ik hoor zoveel problemen met USB...
overigens heb ik nog nooit van een intern ADSL modem gehoord, alleen van interne Telefoon-modems...
Voor linux werkt USB nog steeds niet perfect (als het al gaat werken) dus dan kan je beter ethernet nemen
edit: Kzag te laat dat je Linux draaide
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens