[BC3] Intern ADSL-modem?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
hoi,

Ik heb ook MXSTREAM (Planet) -USB versie.
Hij werkt perfect , en ik deel de verbinding
met All Aboard! 2.2 SE

Robertveen@planet.nl

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Ik ga me binnenkort aanmelden voor adsl. Nou vroeg ik mij af of het verstandig is om een intern adsl-modem aan te schaffen, of dat ik beter een ethernet adsl-modem kan kopen. Ik draai als os-en SuSE Linux en Win98.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• JungleJim
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:18
Persoonlijk zou ik voor de ethernet variant gaan. Ethernet kaarten werken bijna altijd, terwijl er met zo''n intern wel eens problemen zijn. Bovendien kun je met een Ethernet adsl modem makkelijk een intern netwerkje maken waarbij alle computers toegang tot het internet hebben. En tenslotte ben je met een ethernet modem verzekerd van Linux ondersteuning.

Verwijderd

Op zaterdag 21 april 2001 20:49 schreef hw het volgende:
Ik ga me binnenkort aanmelden voor adsl. Nou vroeg ik mij af of het verstandig is om een intern adsl-modem aan te schaffen, of dat ik beter een ethernet adsl-modem kan kopen. Ik draai als os-en SuSE Linux en Win98.
Je modem is _altijd_ extern, enkel de netwerkkaart is intern (bij de ethernet varian i.i.g.!).
Volgens mij is ook usb extern, dus een interne adsl modem bestaat niet! (dacht ik :))

• BC3 Victim
Altijd gaan voor de Ehternet versie!

Ik hoor zoveel problemen met USB...

overigens heb ik nog nooit van een intern ADSL modem gehoord, alleen van interne Telefoon-modems...

• BC3 Victim
Ik weet dat ze er wel zijn (van alcatel), maar mooi weet ik even weer genoeg!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Gebruik USB, no problemos... werkt perfect. ALs je gewoon onder windows draait, kun je gewoon USB nemen, als je tenminste geen Anti-USB bent (waar er veel van zijn op het forum)
Voor linux werkt USB nog steeds niet perfect (als het al gaat werken) dus dan kan je beter ethernet nemen

edit: Kzag te laat dat je Linux draaide :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Pagina: 1