Toon posts:

[BC3] PC doet het af en toe niet... Wie kan mij helpen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Af en toe als ik mijn computer aanzet (met de knop), gaat alles wel aan enzo, fannetjes gaan draaien, HD spint op enzo, maar daar blijft het bij... krijg dus geen beeld.

Af en toe uit of aan zetten wil wel eens helpen.. ook heb ik gemerkt als ik m''n pc uitzet, en voor het kwaaltje plaatsvind, de ledjes van mijn keyboard nog steeds branden (Als de PC uitstaat dus, heel vreemd)..

Dit is wel random.. Ik heb mijn bak ook al een keer losgehad en alles goed aangedrukt enzo, maar het mocht niet baten.

Heeft iemand enig idee wat het kan zijn? de PSU kan het niet zijn, die is 300 watt.. zou meer dan genoeg moeten zijn

Specs :

ABit be6 / celeron 500 / 128 MB geheugen / Geforce 2 mx asus / 5 gb HD / asus 50x speed / 1.44 MB floppy / AWE64 geluidskaart / ethernet kaart .

Alvast bedankt,

Techwarrior

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-03 21:10
Waarschijnlijk een verrote psu :(

Verwijderd

Topicstarter
joh... serieus?? die kast is net nieuw! Nog geen 3 maanden oud!

hoe kan dat nou

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

Je hebt ook de stekkers op je bouwplank aan gedrukt, dus de Power on etc..........
Druk er idd eens een andere voeding in.
Welk merk voeding is het.
Wil je zeker weten dat er niet te veel apparaten aanhangen.
Dan moet je effe die dingen afkoppelen die je niet nodig hebt.
Dus Cd-rom spelers, branders, modems, geluidskaarten etc..........

And The Only One

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
heb je een celeron die op een slot 1 converter is geprikt??? dan kan het dat zijn dat je slot 1 converter kaart is verneukt... probeer die dan maar eens te vervangen. Het kan ook helpen dat je die kaart ff aandrukt, of net ff iets eruit trekt of een beetje scheef ofzo...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen