[BC3] Vraag aan bulldog

Pagina: 1
Acties:

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:26
[quote]
Geplaatst door Bulldog (HGM Harde waren - 3211) - zaterdag 21 april 2001 19:54

--------------------------------------------------------------------------------
Pier, beheers je een beetje! Houd je een beetje in, ookal ben je nog zo boos /kwaad.
Geld niet alleen voor jou, maar voor nog een aantal mensen die hebben gereageerd.

Topic maar dicht doen? Helaas denk ik dat het namelijk niets meer word. Sorry dicht!

Volgens mij hoefde dit topic niet dicht. Dat er 1 of 2 mensen waren die wat woordwisselingen hadden lijkt mij geen reden tot sluiten.
Er was namelijk ook nog een andere discussie bezig (met die ene met zo een lastige username), die gewoon goed liep zonder schelden of zo...beetje flauw om hem gelijk dicht te gooien

Verwijderd

Ach ja.. Bulldog heeft een handje van om topics die niet dicht hoeven , dicht te gooien zullen we maar zeggen..

He? Bulldog?

:r

• marteltor
Op zaterdag 21 april 2001 20:24 schreef Techwarrior het volgende:
Ach ja.. Bulldog heeft een handje van om topics die niet dicht hoeven , dicht te gooien zullen we maar zeggen..

He? Bulldog?

3.6 gHz topic he? ;)

• mr_fragle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-05 12:57

mr_fragle

Don't forget the guide

Je moet het hier eigenlijk niet posten. Contact hem maar op ICQ (hij luistert heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen :P). Maar ik was dus idd in een normaal gesprek met eisceistein (ofzo). Maar ik zal misschien binnenkort een nieuw topic openen met als doel wat tips te verzamelen waar je op met letten met het bouwen van een pc. Dus met ervaringen van gebruikers. Ik wil dit zelf dan wel herschrijven naar een soort van Faq.
Dus heb even geduld tot dit over gewaaid is :)
LTRzz

And now the most interresting part of deze grot

• mr_fragle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-05 12:57

mr_fragle

Don't forget the guide

Op zaterdag 21 april 2001 20:24 schreef Techwarrior het volgende:

He? Bulldog?

Verpest het nou niet voor de mensen die serieus zijn. Het topic moest dicht alhoewel ik het ook jammer vond. Lees mijn bovenstaande post ff en je ziet dat het allemaal wel goed komt :)
Maak hier iig geen flame-topic van, daar wordt niemand beter van. Laten we hier wat nuttigs van maken.
Wie wil zich met mij inzetten voor een toekomstige Faq/tips-topic :?
Icq me maar @ 65570277 :)

And now the most interresting part of deze grot

• marteltor
Ok bedankt,
het lijkt mij namelijk nogal handig.
Het lijkt me allemaal zo simpel, zo een pc bouwen. Maar ik heb zo een idee dat er een paar kleine lastige dingen zijn of dingen waar je goed moet op letten.
Ik wacht af...

Verwijderd

Het is niet mijn bedoeling om ook maar "iets" te verzieken , maar ik ben gewoon sterk van mening dat bulldog hier niet hoort, of in ieder geval geen moderator kan/mag zijn... en ik ben heus niet de enige.
Pagina: 1