De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Niet 4 maar 3.11
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
[ok nu ff normaal]
* heb je wel alle drivers geinstalld?? (video, mobo, geluidskaart, enzo)
* format ff je hdd waar windoos op staat en install die opnieuw.
* probeer is een andere videokaart en kijk of dat verschil uit maakt.
* kijk of je SCSI kaart wel goed geconfiged is (ik neem aan dat het SCSI is als ik zie dat je een adaptec kaartje erin hebt).
* als je nogsteeds er last van hebt dan begin je gewoon weer bij punt 1
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
And now the most interresting part of deze grot
Welk OS draai je (W98-2000 etc..) ??
Welke heb je nu dan? Want ik zit ook te denken aan een ATi (Radeon 64MB DDR ViVo).Op vrijdag 04 mei 2001 15:35 schreef Jamez_Joint het volgende:
Lag aan mijn ATI all-in-wonder. Die is er nu uit...als de donder
Dat heb je niet met AMDOp zaterdag 21 april 2001 20:06 schreef Jamez_Joint het volgende:
Elk filmpje, visualisation, zelfs webcam doet mijn pc haperen. Als ik mp3 afspeel no problemo, zodra ik de visualisation aanzet begint dat ding te vertragen en te haperen en te storen...kwordt er strontziek van. Hetzelfde geldt voor het afspelen van mpg, avi en elk ander formaat. Zodra het om audio compressie gaat gepaard met video.. breekt dat ding zn nek. Ik weet het...er moet een andere geluidskaart in, maar ik vraag me toch af of het ook iets anders kan zijn (op ATI en Montego na).
Mijn systeem:
Intel P IV 1400MHz 128RDRAM
Asus P4T mainboard
Turtle Beach Montego PCI
ATI All-In-Wonder 128 32Mb PCI
Adaptec 29160 PCI
Quantum Atlas 10KII 36Gb
Quantum Atlas 10KII 74Gb
Ik had een 128 PCI 32Mb. Nu zit er weer tijdelijk een Guillemot Cougar 32Mb AGP4x in. Lag denk ik aan de mobo. Dezelfde Montego en ATI-AIW in mijn oude DELL deed het perfect. Ik zit nu te twijfelen tussen een Radeon en een 2e-handse V7700 als ik die (in de buurt) kan vinden. Die vivo wil ik niet omdat het gewoon vhs-in is en geen SVHS-in. Dat is degelijk een verschil zo heb ik mogen aanschouwen. Dus nu is het maar sparen voor een degelijk Miro kaartje.Op vrijdag 04 mei 2001 17:32 schreef ThaWout het volgende:
[..]
Welke heb je nu dan? Want ik zit ook te denken aan een ATi (Radeon 64MB DDR ViVo).
Ja die op de ASUS cd zaten ja... Ik draai 98SE en 2000. Had het op beide OS-en. Maar nu geen last meer. Toch raar dat die DELL er geen last van had.Op vrijdag 04 mei 2001 17:28 schreef VooDoo het volgende:
INF drivers van Intel geinstalleerd voor de chipset??
Welk OS draai je (W98-2000 etc..) ??
Maar bij de meeste (online-)winkels zie ik alleen de TV-in/out ...Op vrijdag 04 mei 2001 18:20 schreef Jamez_Joint het volgende:
[..]
Ik had een 128 PCI 32Mb. Nu zit er weer tijdelijk een Guillemot Cougar 32Mb AGP4x in. Lag denk ik aan de mobo. Dezelfde Montego en ATI-AIW in mijn oude DELL deed het perfect. Ik zit nu te twijfelen tussen een Radeon en een 2e-handse V7700 als ik die (in de buurt) kan vinden. Die vivo wil ik niet omdat het gewoon vhs-in is en geen SVHS-in. Dat is degelijk een verschil zo heb ik mogen aanschouwen. Dus nu is het maar sparen voor een degelijk Miro kaartje.
Ik heb nu maar gewoon een Leadtek Geforce2 Pro gekocht. Fl 400,- met tv-out, meteen geld over voor een MiroOp vrijdag 04 mei 2001 18:52 schreef ThaWout het volgende:
[..]
Maar bij de meeste (online-)winkels zie ik alleen de TV-in/out ...