Me? Crazy? I aint crazy, poor people are crazy i'm eccentric.
''k Heb zelf een TNT2 Ultra met32mb RAM, dus 64mb aperture
Ik heb ''m ook wel''s op 128 geprobeerd (heb toch 256mb SDRAM
Ehm.. Ik heb geen chineese ondersteuning voor IE en bij de eerste link kreeg ik meteen dit te zien:) :Op zaterdag 21 april 2001 19:57 schreef Keescpk het volgende:
http://www.google.com/search?q=aperture+size&hl=nl&lr=
AGP Aperture Size(MB)ŸßÌ庬Òå
--------------------------------------------------------------------------------
http://tech.sina.com.cn 2001Äê02ÔÂ28ÈÕ ÌìŒ«Íø DEMOND
¡¡¡¡ÄãÖªµÀBIOSÖÐCHIPSET FEATURES SETUPµÄAGP Aperture Size(MB)ŸßÌ庬ÒåÂð£¿
¡¡¡¡Èçœñ£¬Ö÷°åµÄÆ·ÅÆ¿ÉΜÖÖÀàÆëÈ«£¬¹ŜÄÜÒ²ÈÕÒæÇ÷ÏòžüŒÓÍêÉÆ£¬¶øÇÒ³§ŒÒ¶Œ¿ŒÂǵœ¶ÔÊг¡·Ý¶î×îŽó³Ì¶ÈµÄÓµÓУ¬ËùÒÔ²»œöÔÚ°ü×°ÉÏ·ÑŸ¡ÐÄËŒ¶øÇÒÌṩÁËÓźñµÄÊÛºó·þÎñ¡£œñÌìµÄ»°Ìâ²»ÊÇÔÚ³ÆÔÞÒÑŸÓµÓÐµÄ³ÉŒš£¬¶øÊÇÔÚÌá³öÁËÒ»ÒìÒ飬ÏëºÍŽóŒÒ¹²Í¬ÌœÌÖ¡£ŽóŒÒ¶Œ¿ÉÄÜÇ××ÔÉèÖùý×ÔŒº°®»úµÄBIOS£¬°ŽÕÕ×îŒÑÓÅ»¯·œ·šœøÐÐÉèÖÃBIOS²ÎÊý£¬Žïµœž÷žöÓ²ŒþžüºÃµÄе÷¹€×÷¡£²»ÖªµÀž÷λÊÇ·ñ×¢ÒⵜBIOSÖÐCHIPSET FEATURES SETUPÑ¡ÏîÖеÄAGP Aperture Size(MB)Ò»Ïî¡£Ò²ÐíÄã×¢
Daarom vinden mensen GoT zo handig (nederlands
Me? Crazy? I aint crazy, poor people are crazy i'm eccentric.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Ik heb voor de gein trouwes het allerlaagste en het allerhoogste (8 en 256 mb) van mijn mobo zitten benchmarken met een videobenchmarkje. Conclusie: waar je het ook op zet, het maakt nog geen honderdste fps uit...
Ik heb trouwes een p5a met k6-2 500 Mhz, 160 MB geheugen en een voodoo3 2000 AGP
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
[..]
Ehm.. Ik heb geen chineese ondersteuning voor IE en bij de eerste link kreeg ik meteen dit te zien:) :
397000 links en daar heb je nog niet genoeg aan ?
Ehm.. Dat was niet lullig bedoeld hoor..Op zaterdag 21 april 2001 20:32 schreef Keescpk het volgende:
[..]
97000 links en daar heb je nog niet genoeg aan ?
Verwijderd
Als je 128MB heb dan kan je max 64MB instellen dan krijg je vga-kaart 64MB en er is 64MB ram in een zware 3Dmark2001test of een zware game. Als je 32MB instelt dan krijg je vga-kaart 32MB en er is 96MB ram. In windhoos is er 128MB vrij.
Je moet het uitzoeken, het is afhankelijk van je geheugens hoeveelheden en je game/computerstijl.
256MB RAM -> 128MB AGP Aperture
128MB RAM -> 64MB AGP Aperture
64MB RAM -> 32MB of minder
Althans volgens mijn mobo handleiding.
Life goes as it goes.
En kijk maar eens naar de resultaten van die specifieke testen die alleen lukken op 128Mb aparture: ik durf te wedden dat het niet speelbare fps/scores zijn.
Hoofdregels zijn in ieder geval:
- nooit groter dan systeemgeheugen
- altijd meer dan videogeheugen
- ongeveer de helft van systeemgeheugen