De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
ik zou het niet weten...
kan je hun niet beter ff een mailtje sturen dan?
en waar zit die zaak eigenlijk...ik zie op gistron.com helemaal geen adres staan
en waar zit die zaak eigenlijk...ik zie op gistron.com helemaal geen adres staan
Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!
Ik heb ze wel proberen te bellen maar ik kwam er niet door.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Intercom Mailorder (Gistrom.com of intercom-mailorder.com) is een Mailorder bedrijf. Dat betekend dus, dat ze evenals b.v. de Neckermann geen winkel hebben, maar een ''magazijn'' waar je vanaf internet producten kan bestellen...Op zaterdag 21 april 2001 19:05 schreef tjAb82 het volgende:
ik zou het niet weten...
Ze hebben wel klantenservice ofzo. Oh ja, het is een Duits bedrijf.
Ik weet niet hoor, maar "Gistron GmbH, Emmerich, Deutschland" klinkt mij vrij Duits in de oren.Op zaterdag 21 april 2001 20:58 schreef RobinVR het volgende:
Gistron is geen Duits bedrijf
Pagina: 1