[BC3] Pc blijft hangen tijden opstarten

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Als ik mijn pc opstart dan blijft ie op een gegeven moment een 30tal seconden hagen waarin ie helemaal nix doet geen lampje dat knippert echt gewoon helmaal nix en daarna gaatie vrolijk verder. dit probleem is pas gekomen sinds dat ik mijn netwerkje heb geinstalleerd; ik dacht eerst dat iets was aan het doen was met het netwerkje maar het netwerkje kaartje doet ook nix hij doet gewooon helmaal nix!:(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 19:22

Beaves

Usque ad Finem

Heb je een IP adres opgegeven? Want als je dat niet doet gaat Windows gedurende een tijdje een DHCP server zoeken, wat dus die pauze veroorzaakt.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

• BC3 Victim
ik zou het niet weten:) maar waar kan ik kijken of ik dat gedaan heb en zo niet hoe doe ik het dan??

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

ga naar netwerk in je configuratiesherm.. klick op het tcp/ip protocol van de netwerkkaart. Vul een ip in. subnetmask doet ie auto.. Hier moet het mee lukken :)

Bijna net zo eg als vragen hoe verander ik me desktop :)

• BC3 Victim
Dan neem je PC ff een bakkie koffie... *D

• sjaakie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

sjaakie

Developer

Op zaterdag 21 april 2001 20:22 schreef YdoX het volgende:
Dan neem je PC ff een bakkie koffie... *D
LOL:D

Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker...

• psychotic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-11-2025

psychotic

Nixs

Bij mij duurt het ook nogal lang als ik mijn netwerkkaart erin heb zitten. In win98SE heb ik hem dan ook gewoon uitgeschakeld en alleen in Win2000AS is hij natuurlijk wel aktief.. Die van mij is zo''n SMC 10/100 Etherpower. Volgens mij is dat ook niet sneller te krijgen..

Je kan voor de gein hem in configuratiescherm/systeem uitschakelen en dan opnieuw opstarten, dan zal hij sneller opstarten maar heb je helaas geen netwerk :)

Voor de rest moet je je settings voor tcp/ip goed zetten, zie voorgaande reacties

MSI K7T266 Pro2 RU, XP 2400+@2600+ 52Gr stressed. Aopen HQ08 gemod met div Panaflo fans, Case 43 Gr. Sapphire Radeon 9500 Pro 330@310 Catlist 3.4, Compaq 8020 TFT 18,1" DVI, 768Mb Crucial@CAS 2-2T-5T-2T-4way, 2*Maxtor D740X-6L Raid

Pagina: 1