De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Bijna net zo eg als vragen hoe verander ik me desktop
LOL:DOp zaterdag 21 april 2001 20:22 schreef YdoX het volgende:
Dan neem je PC ff een bakkie koffie...
Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker...
Je kan voor de gein hem in configuratiescherm/systeem uitschakelen en dan opnieuw opstarten, dan zal hij sneller opstarten maar heb je helaas geen netwerk
Voor de rest moet je je settings voor tcp/ip goed zetten, zie voorgaande reacties
MSI K7T266 Pro2 RU, XP 2400+@2600+ 52Gr stressed. Aopen HQ08 gemod met div Panaflo fans, Case 43 Gr. Sapphire Radeon 9500 Pro 330@310 Catlist 3.4, Compaq 8020 TFT 18,1" DVI, 768Mb Crucial@CAS 2-2T-5T-2T-4way, 2*Maxtor D740X-6L Raid