Toon posts:

[BC3] Wat is het beste Game Toetsenbord

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hij moet wel een beetje betaalbaar zijn en hij moet wel tegen een paar klappen kunnen >:)!!

BvD Mzzzzzl

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:05
!!!!Dexxa Windows toetsenbord 39,-!!!! |:(

volgens mij is er niet zoveel verschil hoor.... :?
[edit]
owja extra functies: sleep, wake up en power knop, en numlock, capsloch en scrollock lichtjes.... :)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-06 10:25

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Toetsenborden zijn ja bijna allemaal hetzelfde, dus wat voor extra eisen stel je er aan?

Ik heb een MS Natural Pro voor 150, gesplit voor ergonomisch typen en extra functieknopjes...

maar dat gebruik je allemaal niet tijdens ''t gamen, dus wat dat betreft....

www.nintendocasemods.com

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 10:21

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

M$ Natural Keyboard Pro :)

Lekker grote Alt-toetsen e.d. errug handig bij UT :-) 1 hand op muis, en je linkerhand kan heerlijk relaxDD aan de linkerkant van je keyboard liggen (natuurlijk wel je toetsen goed instellen :) ).. En hij heeft nog steeds geen last van mijn woede aanvallen op de toetsen :)

Gr:):)tZZ

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Het beste game toetstenbord vind ik:

- De kleinste
- Met minste knopjes
- maar wel alle functies die je nodig hebt.

En dan kom ik eigenlijk tot de slotsom, dat alleen mijn programmeerbare Gravis Joystick aan die eis voldoet... Alles op 1 schoot, geen gezeur met allerlei knoppen die vlak naast elkaar zitten, en er blijft nu genoeg RSI over voor m''n muis :?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Steije
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 17:14
Logitech Cordless Desktop Pro

Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.

Verwijderd

"oude" compaq toetsenborden, die zonder de windows knop. Te verkrijgen in space saver en normaal formaat, heerlijke toetsenaanslag (je hoort hem niet, dus geen irritante tikken, en je hoeft die knoppen niet gigantisch ver in te drukken).

En het helpt natuurlijk ook dat ik ze gratis kan krijgen >:).

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

voor mij: Standaard Microsoft toetsenbord. Geen extra knopjes, goedkoop en sterk:9

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

• catfish
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-06 09:24
Beetje off topic maar in Dark Forces2: Jedi Knight kan je de functies van de extra windowsknoppen uitschakelen.
Daarna kan je deze extra knoppen zelf gebruiken in het spel voor een functie! :)

Vond ik zeer handig, helaas doen de andere software producenten dit niet. Bij velen kan je ze zelf niet uitzetten zodat je per ongeluk dan soms naar de desktop vliegt :).

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

de beste keyboards ooit zijn wel de ouwe ibm keyboards uit 1981/1982, met die heerlijke kliktoetsen :)
die typen verdomd lekker :)
qua gamen maakt het niet veel uit vind ik.

Verwijderd

M$ Natural Keyboard Pro rulez. Ik heb hem nu al bijna een jaar. Dit is dan ook gelijk het langst dat ik met een keyboard heb gedaan. Mijn kast puilt bijna uit van aan de kant gesmeten k-bordjes. De toesten gaan niet te licht en ook niet te zwaar ;) En als je met 10 vingers tikt dan is het helemaal een ideaal k-bordje.

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik heb een keyboard van het merk ElCheapo, en dan het type Cheapo. kost 15,- in is bijna overal te verkrijgen :+ Heb hem nu al 3 jaar, en werkt nog steeds perfect....
Pagina: 1