Beetje wazig verhaaltje.....zonder IDE kabel doen ze het wel
Mag je een keer hier langskomen, dat wil ik ook wel. Scheelt een hoop clutter.
Ide kabel niet naar de klote?
Ide kabel niet naar de klote?
Verwijderd
Verwijderd
Hij past er maar op 1 manier op....Op zaterdag 21 april 2001 16:43 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
De kabel er misschien verkeerd-om op?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Is inderdaad raar, maarniet onmogelijk. Ik heb het gisteren nl. nog gezien bij een oud mobo. Primary ide fucked up, maar secondary prima. Ach ja, voor een oud bakkie met 1 hd + 1 cd-rom is dat voldoende.Raar, want als primair kapot gaat, zou secundair ook kapot zijn (zelfde chip).
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Dat was ik ook van plan, alleen was dit het laatste exemplaar wat ze hadden liggen....Op zaterdag 21 april 2001 19:47 schreef hoerrr het volgende:
tip from the master:
als je net een nieuw mobo hebt en je hebt problemen, gewoon meteen omruilen, klaar. je zegt hij doet het niet en omruilen die hap...
Verwijderd