De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Daar heb je dan nog wel dit extra nodig:
http://www.dpreview.com/reviews/sonydscp1/page4.asp
daar staat een waterdichte behuizing waar je je camera in kan doen
Ik weet niet hoe diep je ermee kan.... maar daar kan je dan zelf weer verder naar informeren. Wellicht dat iemand anders hier op tweakers meer info erover heeft...
kep de plaatjes er weer uitgehaald... kan niet worden doorgelinkt
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
denk je niet dat zo''n ding meteen gejat wordt?
Of koop bij conrad zo''n zwart/wit 1mm cameratje en pleur die op de eerste de beste tv die je hebt, of goedkoop op de kop tikt. (of tv krt + tv in)
En als je dan bang bent dat er andere katten binnen komen dan heb je ook nog altijd van die dingen die je kat kunnen herkennen (met een appart zendertje in de halsband) en die alleen binnen laten.
kan je niet gewoon ff uit het raam kijken ofzo??? wel lekker duur geintje...Op zaterdag 21 april 2001 15:57 schreef kaya het volgende:
nee ik wil alleen de webcam buiten hebben zodat ik vanuit boven in de flat mijn kat beneden in de gaten kan houden. Als ze dan naar binnen wil kan ik het zien en hoef ik niet om de 5min naar beneden te lopen om te zien of ze bij de deur staat te bleren
maarja ik zou gewoon een simpele camera kopen en der dan een jam potje der omheen.... dekseltje met gat der in en zorgen dat er geen water in kan ...
maar zorgen dat de lucht wel kan circuleren anders dan beslaat het glas... lange pvc buis deruit ofzo??
Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::
Verwijderd
haha...is het niet om je onderbuurvrouw te bespioneren ?Op zaterdag 21 april 2001 15:57 schreef kaya het volgende:
nee ik wil alleen de webcam buiten hebben zodat ik vanuit boven in de flat mijn kat beneden in de gaten kan houden. Als ze dan naar binnen wil kan ik het zien en hoef ik niet om de 5min naar beneden te lopen om te zien of ze bij de deur staat te bleren
werkt prima moet ik zeggen
Verwijderd
Ja zeg, benne we nou tweakers of niet?Op zaterdag 21 april 2001 23:36 schreef digitaldead het volgende:
[..]
kan je niet gewoon ff uit het raam kijken ofzo??? wel lekker duur geintje...
Moet alleen wel kijken hoe ver de kabel van de camera kan komen dan, ik weet nl. niet hoever USB kan komen en hoever de camera van je pc af staat. Anders kun je ook nog altijd een camera van axis nemen voor als je veel geld hebt
Eeuwige n00b
meestal iets van 200 piek ofzo
en die zijn meestal wel geschikt voor buiten ophangen
Verwijderd
kijk hier heb ik nu wat aan! tnxOp zondag 22 april 2001 09:06 schreef monkel het volgende:
ze hebben bij de gamma/praxis/... wel eens van die aanbiedingen voor bewakingscamera''s
meestal iets van 200 piek ofzo
en die zijn meestal wel geschikt voor buiten ophangen
ik ben geen lesbiOp zondag 22 april 2001 02:25 schreef killerloop het volgende:
[..]
haha...is het niet om je onderbuurvrouw te bespioneren ?
maar ik heb er zelf geen ervaring mee, dus misschien dat je ze ook direct op pc kan aansluiten
Er zijn toch ook USB verlengkabels in de handel ???Op zaterdag 21 april 2001 15:53 schreef psilo het volgende:
maareh, buiten plaatsen? Wil je dan je pc ook buiten zetten of computer bij de deur zetten en hopen dat het snoer lang genoeg is?
Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.
Verwijderd