[BC3] waterdichte webcam

Pagina: 1
Acties:
  • 437 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hoi!

Ik zoek een waterdichte webcam die ik buiten kan plaatsen voor een redelijke prijs. Wie weet waar ik die kan vinden?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

in ieder geval deze

Daar heb je dan nog wel dit extra nodig:
http://www.dpreview.com/reviews/sonydscp1/page4.asp
daar staat een waterdichte behuizing waar je je camera in kan doen

Ik weet niet hoe diep je ermee kan.... maar daar kan je dan zelf weer verder naar informeren. Wellicht dat iemand anders hier op tweakers meer info erover heeft...

edit:

kep de plaatjes er weer uitgehaald... kan niet worden doorgelinkt

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
die sony is volgens mij een gewone (dure) digitale cam en niet specifiek een webcam. Het is denk ik goedkoper om een normale webcam te kopen en daar iets waterdichts omheen te maken (doosje van plexiglas ofzo..)

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Rick_H heeft gelijk.... * WFvN heeft niet goed gelezen en een link gegeven naar een NORMALE digitale fotocamera...|:(

• BC3 Victim
krijg je dan nie kortsluiting?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• psilo
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-02-2025
als je het goed doet niet

• psilo
maareh, buiten plaatsen? Wil je dan je pc ook buiten zetten of computer bij de deur zetten en hopen dat het snoer lang genoeg is?

• BC3 Victim
nee ik wil alleen de webcam buiten hebben zodat ik vanuit boven in de flat mijn kat beneden in de gaten kan houden. Als ze dan naar binnen wil kan ik het zien en hoef ik niet om de 5min naar beneden te lopen om te zien of ze bij de deur staat te bleren

• psilo
heb je draadloze webcam dan?
denk je niet dat zo''n ding meteen gejat wordt?

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:55
Gewoon losse (film)camera kopen, heb zelf ooit zo''n ding voor 15,- gekocht

Of koop bij conrad zo''n zwart/wit 1mm cameratje en pleur die op de eerste de beste tv die je hebt, of goedkoop op de kop tikt. (of tv krt + tv in)

• BC3 Victim
Waarom maak je dan niet ign een katteluikje??
En als je dan bang bent dat er andere katten binnen komen dan heb je ook nog altijd van die dingen die je kat kunnen herkennen (met een appart zendertje in de halsband) en die alleen binnen laten.

• Tomas Zwinkels
  • Laatst online: 29-11-2021

Tomas Zwinkels

graancirkels in m'n sokke

Op zaterdag 21 april 2001 15:57 schreef kaya het volgende:
nee ik wil alleen de webcam buiten hebben zodat ik vanuit boven in de flat mijn kat beneden in de gaten kan houden. Als ze dan naar binnen wil kan ik het zien en hoef ik niet om de 5min naar beneden te lopen om te zien of ze bij de deur staat te bleren
kan je niet gewoon ff uit het raam kijken ofzo??? wel lekker duur geintje...

maarja ik zou gewoon een simpele camera kopen en der dan een jam potje der omheen.... dekseltje met gat der in en zorgen dat er geen water in kan ...
maar zorgen dat de lucht wel kan circuleren anders dan beslaat het glas... lange pvc buis deruit ofzo??

Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::

Verwijderd

Op zaterdag 21 april 2001 15:57 schreef kaya het volgende:
haha...is het niet om je onderbuurvrouw te bespioneren ? >:)

• BC3 Victim
Hi8 2ehands gehaalt voor 50,- en zelf een kistje getimmerd....

werkt prima moet ik zeggen

Verwijderd

Op zaterdag 21 april 2001 23:36 schreef digitaldead het volgende:

[..]

kan je niet gewoon ff uit het raam kijken ofzo??? wel lekker duur geintje...
Ja zeg, benne we nou tweakers of niet? :)

• Leon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 12:12

Leon

Rise Of The Robots

waarom koop je niet gewoon een of andere camera behuizing bij de conrad (hoe vaak wordt die link hier wel niet gebruikt :)) Daar staan bij "in en om het huis" en dan bij "bewaking" in het lijstje "bewakingscam.behuiz" een boel behuizingen voor buiten. Als je daar nou gewoon een webcam in doet :)
Moet alleen wel kijken hoe ver de kabel van de camera kan komen dan, ik weet nl. niet hoever USB kan komen en hoever de camera van je pc af staat. Anders kun je ook nog altijd een camera van axis nemen voor als je veel geld hebt :) die kun je nl. gewoon aan een netwerk hangen *D

Eeuwige n00b

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:32
ze hebben bij de gamma/praxis/... wel eens van die aanbiedingen voor bewakingscamera''s
meestal iets van 200 piek ofzo

en die zijn meestal wel geschikt voor buiten ophangen

Verwijderd

Zou geen webcam pakken. Zou idd een bewakingscamera nemen. Mij lijkt dat je die webcam ook nooit echt waterdichtkrijgt. Ja jekunt m in een plexiglas doos zetten, maar daar wordt je beeld echt nie beter van

• BC3 Victim
Op zondag 22 april 2001 09:06 schreef monkel het volgende:
ze hebben bij de gamma/praxis/... wel eens van die aanbiedingen voor bewakingscamera''s
meestal iets van 200 piek ofzo

en die zijn meestal wel geschikt voor buiten ophangen
kijk hier heb ik nu wat aan! tnx :)

• BC3 Victim
kan ik btw beveilingscamera ook aansluiten op internet?

• BC3 Victim
Op zondag 22 april 2001 02:25 schreef killerloop het volgende:

[..]

haha...is het niet om je onderbuurvrouw te bespioneren ? >:)
ik ben geen lesbi :P

• monkel
  • Laatst online: 17:32
meestal zijn ze geschikt om op tv aan te sluiten, moet je dus een videokaart met tv-in hebben of een tv-kaart gebruiken

maar ik heb er zelf geen ervaring mee, dus misschien dat je ze ook direct op pc kan aansluiten

• BYM
  • Laatst online: 31-01 14:50

BYM

In memoriam : De Gulden

Op zaterdag 21 april 2001 15:53 schreef psilo het volgende:
maareh, buiten plaatsen? Wil je dan je pc ook buiten zetten of computer bij de deur zetten en hopen dat het snoer lang genoeg is?
Er zijn toch ook USB verlengkabels in de handel ???

Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.

Verwijderd

Is een universele digitale camera (bv. van de elektronica zaak) niet voldoende? Daar zit vaak ook een bewegingssensor in, zodat je gewaarschuwd wordt dat er iemand in beeld staat. Die kan je op een tv aansluiten. Of met een converter op het antennesysteem kan je op elke tv in huis afstemmen op de "deurcam"
Pagina: 1