Asus P4PE, P4 2.4 @ 2.8Ghz, 1024 Mb PC2700, Maxtor 120 Gb + 80Gb 7k2, Asus v7700 Deluxe Geforce 2GTS, Plextor 24x10x40 CD-Rw, Nec DR-1100a DVD+Rw, 19" Iiyama, APC Backups 500EI Noodstroom
Met 4 volle oplaadbare batterijen haalde ik bijna 100 foto''s. Zonder flits en allemaal achter elkaar, dus zonder uren stand-by tijden.
Ik heb nu 2 setjes van 4 liggen. Als ze op zijn stop ik de lege in de lader en haal de volle eruit. Met gewone on-oplaadbare batterijen kom ik iets meer foto''s maken, maar het is zooooo duur. Voor mij dus nooit meer gewone batterijen.
Het toestel is een Minolta dimage 2310 ofzo.
Ik heb nu 2 setjes van 4 liggen. Als ze op zijn stop ik de lege in de lader en haal de volle eruit. Met gewone on-oplaadbare batterijen kom ik iets meer foto''s maken, maar het is zooooo duur. Voor mij dus nooit meer gewone batterijen.
Het toestel is een Minolta dimage 2310 ofzo.
Y'24
Weet je ook toevallig hoeveel mAh die batterijen zijn? staat er soms wel op.
Asus P4PE, P4 2.4 @ 2.8Ghz, 1024 Mb PC2700, Maxtor 120 Gb + 80Gb 7k2, Asus v7700 Deluxe Geforce 2GTS, Plextor 24x10x40 CD-Rw, Nec DR-1100a DVD+Rw, 19" Iiyama, APC Backups 500EI Noodstroom
je moet echt van te voren altijd goed informeren over batterij verbruik van die dingen ja, tussen alle merken zit zoveel verschil.
ik heb zelf een Canon powershot S10 en daar zit een Ni-MH accu in die maar een minuut of 90 meegaat. ik kan er ook gewone batterijen instoppen maar die kosten 30 piek! (gelukkig kan ik ze dan op inkoopsprijs krijgen maar het blijft aso)
ik heb zelf een Canon powershot S10 en daar zit een Ni-MH accu in die maar een minuut of 90 meegaat. ik kan er ook gewone batterijen instoppen maar die kosten 30 piek! (gelukkig kan ik ze dan op inkoopsprijs krijgen maar het blijft aso)
Ik hoop dat tegenwoordig de camera''s een stuk zuiniger zijn! M''n ouwe Casio QV10a trekt het na 10 minuten al niet meer... maar dat is ook een oud beessie met lcd scherm...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Sinds kort heb ik een AGFA CL20 en 1600mAh oplaadbare batterijtjes. Die gaan ongeveer 30 foto''s mee, als je maar snel genoeg na het nemen de toestel uitzet. Alleen niet te snel want hij heeft 2 seconden nodig om het beeld op te slaan. Anders heb je niets:'(
Hangs sowieso erg van je toestel af.
Hangs sowieso erg van je toestel af.
Oslik blyat! Oslik!
Heb hier een Fuji 2400 Zoom (erg fijn dingetje), ik gebruik als oplaadbare batterijen 4x Hema Ni-MH 1100 mAh (per stuk 6,95) in combinatie met een Hema Ni-MH snellader (39,95).
Als ze goed volzitten kan ik op de hoogste resolutie, met flitser en met de display aan ongeveer 50 foto''s maken. En dat zijn een hele hoop foto''s
.
Voor de zekerheid heb ik wel 2 setjes batterijen bij me als ik op pad ben, dus ongeveer 100 foto''s op een resolutie van 1600x900.
Als ze goed volzitten kan ik op de hoogste resolutie, met flitser en met de display aan ongeveer 50 foto''s maken. En dat zijn een hele hoop foto''s
Voor de zekerheid heb ik wel 2 setjes batterijen bij me als ik op pad ben, dus ongeveer 100 foto''s op een resolutie van 1600x900.
Pagina: 1