Toon posts:

[BC3] Gaten boren in zij-plaat voor FANs

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe boor (of zaag of weet ik hoe je het wil noemen) mooie ronde gaten van 80mm in de zij-plaats van mijn kast, zodat ik er 2 mooie FAN''s + rooster ik kan bouwen? Ik wil niet voor 50 piek zo''n rond-boor kopen namelijk !
Iemand een idee??

Verwijderd

search;)

dremel ofzow kan toch ook:?

Verwijderd

Topicstarter
Met een dremel heb ik al eens gedaan. Die plaat is te dik en het gat is alles behalve mooi rond!

Verwijderd

Op zaterdag 21 april 2001 14:47 schreef renmic het volgende:
Met een dremel heb ik al eens gedaan. Die plaat is te dik en het gat is alles behalve mooi rond!
hmm... kijk eens in het casemod forum, is het zeker al een keer voorbij geweest.

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

Mijn zijplaat komt waarschijnlijk onder een of andere machine te liggen die er een mooi rond gat in maakt >:)

• Knightwolf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 09:12
Ik heb nu een beetje hetzelfde "probleem" maar dan met de achterkant van m''n kast. In de zijplaten maak ik geen gaten.

Die standaard geboorde roosters wil ik er uit hebben, en ben nu met kniptangen bezig geweest, het lukt aardig, maar ech heel mooi wordt het natuurlijk niet. Het is maar voor mezelf, en zit aan de achterkant vd kast, maartoch...

Dremel hebbik niet (kweet niet eens echt wat het precies is), en een decoupeer-zaag (goeie spellink?) daar heb ik geen ijzerzaagje voor, en da''s maybe weer iets te radicaal voor dat dunne plaat werk?

Verwijderd

Gebruik een decoupeerzaag met een staalzaagje erin, eerst een gat boren zodat het zaagje in de zijkant past.

• Knightwolf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 09:12
Op zaterdag 21 april 2001 17:13 schreef Fl3xx het volgende:
Gebruik een decoupeerzaag met een staalzaagje erin, eerst een gat boren zodat het zaagje in de zijkant past.
Geldt dat ook voor de achterkant ??

Verwijderd

Op zaterdag 21 april 2001 14:52 schreef DR het volgende:
Mijn zijplaat komt waarschijnlijk onder een of andere machine te liggen die er een mooi rond gat in maakt >:)
dat heb ik ook gedaan met m''n oude case...perfect rond, en net zo strak...

mijn nieuwe hq08 gaat er over een tijdje ook vast weer onder..
daar kan echt geen dremel tegenop
Pagina: 1