There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Ik heb sinds een HP Laserjet 4 plus en sinds kort wil hij niet meer zijn papier uit de papertray halen en kan ik dus alleen maar handmatig invoeren.
Voor de rest werkt ie prima en dat ie zijn papier niet uit de la wil halen is ook niet zo erg, maar ik dacht misschien weet iemand wel wat er aan de hand is
.
Uiteraard heb ik alle instellingen van die printer nagelopen maar ik kan nix vreemd ontdekken.
Ik weet niet of het nodigix om te weten maar ik draai w2k
Voor de rest werkt ie prima en dat ie zijn papier niet uit de la wil halen is ook niet zo erg, maar ik dacht misschien weet iemand wel wat er aan de hand is
Uiteraard heb ik alle instellingen van die printer nagelopen maar ik kan nix vreemd ontdekken.
Ik weet niet of het nodigix om te weten maar ik draai w2k
Zit je papiersensor wel goed?
FF lader eruit. Toner eruit.
Printer op zijn kop zetten. En dan moet er een sensor zitten. Deze kan of niet aanwezig zijn of niet goed zitten. Met als gevolg dat je de melding krijgt dat het papier op is.
De sensor ziet er uit als een soort ''flaggetje'' met een halve ronde kant.
Suc6
FF lader eruit. Toner eruit.
Printer op zijn kop zetten. En dan moet er een sensor zitten. Deze kan of niet aanwezig zijn of niet goed zitten. Met als gevolg dat je de melding krijgt dat het papier op is.
De sensor ziet er uit als een soort ''flaggetje'' met een halve ronde kant.
Suc6
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Ik weet niet hoe die sensor zou moeten werken (hij zit er wel) maar dat dingetje dat dan tegen het papier aanhangt zit nogal ''los''. Het is alleen een hefboompje en ik zie nergens iets waarmee de printer de stand van die sensor naar een elektronisch signaal kan omzetten.
De foutmelding die ik krijg is: H. Invoer Kwarto.
Kan het aan iets anders liggen?
De foutmelding die ik krijg is: H. Invoer Kwarto.
Kan het aan iets anders liggen?
Klopt je geeft dan aan dat ie toch gewoon moet gaan printen ondanks dat de printer ''denkt'' dat er iets fout is.
Misschien toch ff resetten
Misschien toch ff resetten
Ja check je papier formaat
Staat alles wel op A4 (of wat je er ook in mag hebben zitten)
Zorg ervoor dat alles op het juiste papierformaat staat. je printer zoekt naar naar het verkeerde papierformaat wat er in je lade zit. Als je dit aanpast zou hij moeten werken
Wat je anders ook kan doen is de printer ff resetten. Printer uitzetten. Online knop indrukken (en vasthouden). Printer weer aanzetten (met de online knop dus vastgehouden). Dan zet je printer de standaard waarden weer terug.
Staat alles wel op A4 (of wat je er ook in mag hebben zitten)
Zorg ervoor dat alles op het juiste papierformaat staat. je printer zoekt naar naar het verkeerde papierformaat wat er in je lade zit. Als je dit aanpast zou hij moeten werken
Wat je anders ook kan doen is de printer ff resetten. Printer uitzetten. Online knop indrukken (en vasthouden). Printer weer aanzetten (met de online knop dus vastgehouden). Dan zet je printer de standaard waarden weer terug.
heej, ik denk dat het probleem ergens anders ligt. Ik zat daarnet weer es alle menuus door te lopen en de hele tijd op <shift><doorgaan> te drukken en nu pakt ie het papier wel.
Hij geeft nu eerst de error P. laad kwarto en als ik dan op <shift><doorgaan> druk gaat ie wel printen
Papier formaat enzo staat allemaal goed.
Hij geeft nu eerst de error P. laad kwarto en als ik dan op <shift><doorgaan> druk gaat ie wel printen
Papier formaat enzo staat allemaal goed.
Hmm vaag.
Heb op dit moment dan ff geen idee wat je nog kan doen.
Sorry
Heb op dit moment dan ff geen idee wat je nog kan doen.
Sorry
bedankt voor de snelle hulp iig 
Iemand anders dan? Een keiharde HP whizkid ofzo?
Iemand anders dan? Een keiharde HP whizkid ofzo?
Pagina: 1