Toon posts:

[BC3] Optical Mouseman Logitech

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wa zijn de beste instelling hiervoor voor een gamer ? En owja , m''n scrollwiel werkt in CS enkel als ek er echt een HARDE zwiep aan geef voor de menu cycle , ni me een klein draaitje . En als ik em in Windhoos traag zet gamed ie goed maar als ik em snel genoeg zet voor Windhoos beweeg ik veel te snel ? aan wa ligt da ?

Verwijderd

Ik heb CS nog nooit gespeeld (tis een schande, ik weet et...), maar kun je de muisgevoeligheid niet in het spel instellen?

Zelf heb ik altijd de muisgevoeligheid laag, maar de acceleration op z''n allerhoogst. Daardoor kun je mooi precies richten in games door niet al te snel te bewegen, maar als je ff snel om moet draaien moet je gewoon een snelle beweging maken die door de acceleration nog sneller wordt.
En de mousewheel werkt verder perfect in ut. Ik heb daar het wapenwisselen opgezet: next weapon=mousewheel-up, previous weapon=mousewheel down...en per klikje heb ik dus het volgende/vorige wapen. Alleen jammer dat die duimknop niet werkt, daar had ik graag wel duck op willen zetten. Dan samen met ctrl voor jump en de pijltjestoetsen voor strafen en voor/achteruitlopen zou het perfect zijn.