If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y
Volgens mij zijn dat andere!!!
Daar staan gewoon ale jumps, maar ik zou nie weten hoe ze die doen
Julios...legde dat precies uit, welke stappen, welke toetsen etc. Dat heef took op CB gestaan!
Daar staan gewoon ale jumps, maar ik zou nie weten hoe ze die doen
Julios...legde dat precies uit, welke stappen, welke toetsen etc. Dat heef took op CB gestaan!
Dat zijn idd andere, maar ik neem aan dat je weet wat een strafe-jump en dubble-jump enzo. zijn. Dan kan je met die tekeningen en filmpjes precies zien wat en hoe je het moet doen.
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y
Weet je dat zeker?? Bijvoorbeel dhoe hij die grote circle jump uitlegde etc. verder hoe je Line up is bij sommige sprongen....wat ik bijvoorbeeld pas sinds kort achterkwam, dat je een bepaalde sprong alleen maar kon maken als je rechts op een box dubbel sprong +links strafe ,ipv links op de box, terwijl je dat op het filmpje van UNR jumps dat echt niet ziet!!!! Hmmmmm, nouja dan neem ik maar een cursus: Jumping in Q2dm1 for dummies, vervolgens als ik mijn certificaat gehaald heb ga ik op voor de vervolgcursus 
Iemand zin me les te geven??
Iemand zin me les te geven??