-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
http://www.hp.com/itrc_pdi/products/dj970cxi_warranty.html
en je zou kunnen proberen een voeding tweedehands te kopen, of te vervangen voor een standaardtype. Maar dan heb je wel de gegevens nodig die eventueel op de voeding staan, zoals (V) Voltage en (A) Amperage.
dan proberen bij de winkel waar hij vandaan komt (zonder te zeggen hoe het komt)
en als laatste oplossing:
koop een nieuwe onder het mom, "als hij niet werkt kan ik dan mijn geld terugkrijgen?"
indien ja, dan ga je naar huis met je nieuwe printer, wisselt de supply om en brengt de nieuwe printer weer terug om je geld op te halen.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Gewoon aanmelden bij HP alszijnde dat hij nog binnen de garantie zit, en geen bon of whatever meegeven... wordt toch niet gecontroleerd
Anders openslopen die printer... Lijkt me wel heel vreemd als die geen zekeringetje er in heeft zitten...
Enneuh... Blikseminslag? Check je verzekering eens... Bij mij is toen alles wat er kapot was vergoed...Modem, versterker, telefoon, televisie, echt alles.
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25
Maar een bon is makkelijk te vervalsen, vind ik geen bewijs. Hoe kan ik dan de verzekering duidelijk maken dat ik toch recht heb op een nieuwe printer?
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Jawel, want de voeding van mijn PC was ook het slachtoffer. Dit kreeg ik wel vergoed.
Maar omdat het bedrag van de printer een stuk hoger ligt, gaan ze blijkbaar ineens moeilijk doen|:(..
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
.... Ik weet het ook niet
...
Of anders even een aankoop bewijs lenen van kennissen ofzow
/dev/null
Netherlands
Phone : + 31 (0)20 606 8751
Customer Care Center
...
Mocht je willen claimen zonder bon: ze kijken naar het serienr. van je printer, en daaruit kunnen ze afleiden hoe oud hij is.
Printer kan toch lang in de winkel staan voordat ie verkocht wordt? Garantie gaat toch pas in vanaf de koopdatum?Op donderdag 03 mei 2001 08:51 schreef FdG het volgende:
Mocht je willen claimen zonder bon: ze kijken naar het serienr. van je printer, en daaruit kunnen ze afleiden hoe oud hij is.
/dev/null
Als het niet lukt, dan zal ik inderdaad HP even op de hoogte stellen.
Maar ze vragen dus niet om een bon, wel om serienummer. Als blijkt dat de printer te oud is, vergoeden ze hem dan niet?
Zijn er ook geen winkels die deze printers zelf repareren? Waarschijnlijk is alleen de voeding kapot ...