Toon posts:

[BC3] Welke watergekoelde kast???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een nieuwe kast, mobo en CPU kopen...

Het wordt waarschijnlijk een AMD TB 1,3Ghz en een Asus266 mobo als die bios goed zit.

Nu wil ik een mooie watergekoelde kast die i.t.t. de Koolance wèl leverbaar is in NL.
(nieuws: Koolance waterkoeling kast review)
Ik wil deze kast uiteindelijk ook casemodden.

Weet iemand iets voor onder de fl. 1000,-?
Help me...

Verwijderd

Heb ik ook gedaan. Past allemaal mooi in de kast. ICQ me maar als je meer wilt weten.

Greetz

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:44
Wat denk je? Dat er honderden fabrikanten zijn die watergekoelde kasten maken?

Ik ben bang dat ik je gedeeltelijk moet teleurstellen: Koolance is enige. Positief is dat oc-shop.nl deze kasten gaat verkopen:
De complete waterkoeling kasten zullen met alle waarschijnlijkheid binnen 2 weken leverbaar zijn. Er zullen vooralsnog 3 modellen beschikbaar zijn. De meest uitgebereide heeft naast de PSU, CPU en video, ook nog een northbridge-waterjacket en een HD-waterjacket.

Verwijderd

Op zaterdag 21 april 2001 01:24 schreef hielko het volgende:
Wat denk je? Dat er honderden fabrikanten zijn die watergekoelde kasten maken?

Ik ben bang dat ik je gedeeltelijk moet teleurstellen: Koolance is enige. Positief is dat oc-shop.nl deze kasten gaat verkopen:
[..]
hmmmja en vapochill dan?
maja das niet onder de 1000,-

Verwijderd

Topicstarter
Ja OK. VapoChill is ook wel leuk maar idd beetje boven m''n budget.
Zou een AOpen HX08 (250,-?) kast met een apart setje waterkoeling (240,-?) ook leuk zijn? Ik ben geen loodgieter en wil wel de boel droog houden... :)

Verwijderd

Het mooie van de coolance kast is gewoon de afwerking, je zit niet met bakkies en andere zooi te kloten en het is gewoon een stille bak zonder teveel goedoe, het lijkt mij dat ze gewoon garantie voor eventueel lekken moeten leveren. Als ik doekoes overheb zal ik zeker geinterreseerd zijn in zo''n beestje

Verwijderd

Topicstarter
Is ook waar. Ook gelijk temp LED en geen gezeik met schroeven als bij HX08.
Weet iemand waar en wanneer die Koolance verkrijgbaar is?

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

over 2 weken d8 ik bij OC-shop.
Pagina: 1