Toon posts:

[BC3] Weet iemand wat ik nog niet weet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
vertaal dit in het engels....laat iedereen het dan copy pasta''en en dan mailen naar service@via.com >:)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik word gek van dit gezeik en geouwehoer. Nog tijdje geleden was zowat iedereen enthousiast over abit bordjes.

Begrijp me niet verkeerd. Het draait verder stabiel hier. Maar die vuile lijers bij VIA technologies vergallen alles voor abit gebruikers. :(

Waar blijft die beloofde patch die ons uit de brand helpt met databug. Flink wat geld uitgegeven voor deze setup. En ze laten je lekker barsten overal mee. :r

Ze moeten weer wat nieuws maken zodat ze weer ff flink wat geld uit de zakken kunnen kloppen ipv mensen waar geven voor hun geld.

Dit is gewoon niet normaal meer. Iedereen moet gewoon massaal die VIA shit gaan boycotten. De consument moet opkomen voor z''n recht en dat is hardware wat het voor de volle 100% doet.

En ook dat gezeik dan met geforce kaarten. Ook veel incompabiliteits problemen mee. Dit is gewoon echt niet normaal meer. |:(

Ik heb ook zo''n asus 7700 kaartje. In begin werkte het goed maar ik kreeg op gegeven moment ook die beeeeeep-beep-beep.

Ronduit triest vind ik deze wedstrijd van wie graaft z''n kop dieper in het zand. Abit, Geforce kaarten fabrikanten, VIA ?? |:(

Ik denk niet ze ook maar iets van zullen aantrekken van dit alles want ze zijn toch wel groot genoeg om dit te kunnen hebben.

Die bugs met VIA 686B southbridge chip kunnen echt niet door de beugel! Ik heb veel posts gezien hierover en wat ik wel weet is dat veel mensen de bug anders ervaren wat dus maar weer te kennen geeft hoe ernstig dit alles is.

Maar een beetje fabrikant graaft niet de kop in het zand maar laat de consument weten dat ze er alles aan doen om het te verhelpen.

Waar is dat beetje service wat je mag verw8en
als je zoveel geld uitgeeft Ja ik weeet het deze message is lang en sluit ook niet echt bij m''n topic aan. Maar lekker belangerijk zeg ik dan maar dit wou ik gewoon ff kwijt >:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-03 21:10
Ik zal je dit zeggen .... Je moet niet zo ontiegelijk dom lullen man >:) Als jij geen verstand hebt van computers ga dan niet fabrikanten en sow lopen afzeiken, maar neem dan lekker een cursus "Hoe ga ik om met Pc''s >:) " Inschrijven bij mij tot 30 april.

Ik draai al jaren met via bordjes .... En heb nu ook weer een abit met via :D en dat draait perfect ALTIJD dus hou op met zeiken, en ga je lekker bezaten of sow >:)

• BC3 Victim
Op zaterdag 21 april 2001 00:48 schreef barrel het volgende:
Ik zal je dit zeggen .... Je moet niet zo ontiegelijk dom lullen man >:) Als jij geen verstand hebt van computers ga dan niet fabrikanten en sow lopen afzeiken, maar neem dan lekker een cursus "Hoe ga ik om met Pc''s >:) " Inschrijven bij mij tot 30 april.

Ik draai al jaren met via bordjes .... En heb nu ook weer een abit met via :D en dat draait perfect ALTIJD dus hou op met zeiken, en ga je lekker bezaten of sow >:)
Jij moet niet dom lullen man. Ik geef te kennen dat problemen vaak wel bekend zijn maar er gewoon geen verantwoording voor wordt genomen en dat kan niet door de beugel.

En dat bij jou het systeem wel goed werkt. Zal het jou een rotzorg zijn hoe het bij een ander is dus plz als je niet beter weet post dan niet aub

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Ik heb een ABIT KA-7 100 en ik weet nu al dat mijn volgende bord zowieso geen ABIT meer wordt. Ik kan niet eens een Geforce draaien (beeeeeeep beep beep). Dus ik draai nu op een Voodoo 5 5500. Het is niet dat ik een hekel heb aan ABIT, alleen ik heb zoveel gekloot gehad om die Geforce weer om te ruilen dat ik in het vervolg wel effen na denk voordat ik weer een mobo koop.

Tot nu toe heb ik nog nooit 1x echt problemen gehoord over MSI.

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Volgens mij wordt het tijd dat jij je bedje opzoekt. :P:)

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

Op zaterdag 21 april 2001 00:51 schreef jelmervos het volgende:

[..]

Volgens mij wordt het tijd dat jij je bedje opzoekt. :P:)
volgens mij ook ;) :D

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Ik heb trouwens een VIA chipset op een MSI moederbord, nooit problemen mee!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op zaterdag 21 april 2001 00:54 schreef SoDM2k het volgende:

[..]

volgens mij ook ;) :D
Dat zeg ik... :)

• InNuedo
  • Laatst online: 19-08 19:25
Op zaterdag 21 april 2001 01:00 schreef jelmervos het volgende:

[..]

Dat zeg ik... :)
Gamma ? 8-)

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op zaterdag 21 april 2001 01:03 schreef InNuedo het volgende:

[..]

Gamma ? 8-)
Idd, daar zat ik op te wachten! :)

• BC3 Victim
jaja allemaal heel leuk :)

Maar begrijp wel dat er met mij meer zijn die zo dus mooi de pineut zijn.

Denk je mooi systeempje te kopen met flitsende graphics kaart en krijg je allerhande problemen.

Dan komt die databug er nog eens bij. Ik had er eerst geen eens last van. En ik had ook nog een sblive! Nadat ik een raid array had gemaakt begon de ellende. Comp hing gewoon bij grote HD activiteit. Benchmark, defrag.

En er zijn nog wel kwaaltjes die aan de chipset verweten worden. Dit is gewoon niet leuk meer.

Ik vind abit ook niet slecht. Het bordje draait mooi stabiel. Maar service mag wel wat beter richting de klant. Het lijkt allemaal wel goedkoop en ik moet niet zeuren denken de meesten. Een volledig nieuw systeem is nog altijd een aardige investering.

Dan mag je toch ook wel wat verwachten vind ik. Ik moest het gewoon ff kwijt en ik ben benieuwd naar ervaringen van andere mensen hierover

• Vm1heA
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-08 17:58
kijk anders eens verder dan dit forum en bezoek www.tweakers.net en zie daar de 686b patch.

voor de luie zoeker :

http://www.tweakers.net/meuktracker/634

• BC3 Victim
ok had ik ff moeten zeggen. Die patch gebruik ik dus al uit pure noodzaak.

En die patch werkt bij mij tot nu toe perfect. Das ieder geval nog mooi meegenomen tot er een official fix voor komt

• BC3 Victim
"Geforce draaien (beeeeeeep beep beep)" :?

je bedoelt zoals op http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/163877 ???

• BC3 Victim
Ik geef te kennen dat problemen vaak wel bekend zijn maar er gewoon geen verantwoording voor wordt genomen en dat kan niet door de beugel.
Dit ben ik niet met je eens. Alle betrokken partijen geven de bug ronduit toe, en zijn hard aan het werk deze te fixxen. Er is al een patch uit (zie boven), deze schijnt echter niet altijd goed te werken.

Dit is gewoon het risico als je ''early adopter'' speelt, bij een nieuwe chipset is het altijd verstandig minimaal een half jaartje te wachten voordat je ''m aanschaft.

Tsja, en no flame intended, als je stabiel wilt koop je intel :)

/off topic:

Jelmer: Witmarsum? Fryslan? Heb ik ooit nog statiegeldflessen lopen collecteren toen m''n vriendin in Afrika een ziekenhuis ging bouwen.. zegt de naam wynia je wat? (niet mijn vriendin) Ook een rommelmarkt georganiseerd daar, stond nog een hagelwitte C64 te pronken, had ik bijna gekocht :)

• BC3 Victim
Op zaterdag 21 april 2001 01:16 schreef unicorn7 het volgende:
"Geforce draaien (beeeeeeep beep beep)" :?

je bedoelt zoals op http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/163877 ???
Nee, ik bedoel in de vorm van niet willen bootten omdat mobo zogenaamd geen video kaart kan vinden |:(

Dit probleem is nu vrij algemeen bekend. En het is niet alleen de asus geforce serie die dit probleem heeft. Veel geforce kaarten hebben gewoon moeite met bootten in een kt7(a)

Maar een 100% fix ervoor is er niet. En dat is mooi lullig voor iemand die fl 1018 voor mobo en video kaart heeft neergelegd.

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:01

Destruction

(ex-)Automonteur

Ik heb hier VIA op een BX2000 mobo, ik vindt het echt een klote chipset. :(

Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Verwijderd

dan ben jij zeker al erg oud
al jaren?

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:01

Destruction

(ex-)Automonteur

Op zaterdag 21 april 2001 09:54 schreef jumperfree het volgende:

[..]

dan ben jij zeker al erg oud
al jaren?
:D

Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• barrel
Volgens mij wordt het tijd dat jij je bedje opzoekt.
Heb ik gedaan :D zeg daar knap je van op :)

• BC3 Victim
Ik hoop toch echt dat het met de geforce 3 chipset gefixed is want het zou toch te gek voor woorden zijn als die ook zitten te flippen met abit bordjes |:(

Ik ben echt wel van plan zo''n geforce3 aan te schaffen na een tijdje. Als m''n rekening het toe laat :)

Maar ja zit niks anders op dan ''m ff op proef te mogen testen. Laten we hopen dat ze hier wat van geleerd hebben en dat de geforce3 dit probleem dus niet meer heeft.

Als het dus wel aan via chipset of mobo ligt hebben alle abit kt7(a) dus mooi probleem :(

Dus is het raar als we dan eisen dat de verantwoordelijke partij hier een oplossing voor vind :?

Want dit word zo langzamerhand wel om van te :r

Mazzel :)

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:47
Ok hier gaan we dan ;)
Op zaterdag 21 april 2001 00:41 schreef SIayer het volgende:
Ik word gek van dit gezeik en geouwehoer. Nog tijdje geleden was zowat iedereen enthousiast over abit bordjes.
En nu dan? er zijn meer tevreden dan ontevreden gebruikers hoor.!
Begrijp me niet verkeerd. Het draait verder stabiel hier. Maar die vuile lijers bij VIA technologies vergallen alles voor abit gebruikers. :(
Het draait stabiel.? en toch is alles vergalt.?? (waar is je onderbouwing?)
[Waar blijft die beloofde patch die ons uit de brand helpt met databug. Flink wat geld uitgegeven voor deze setup. En ze laten je lekker barsten overal mee. :r
Niemand laat jouw barsten, die patch is er al lang.!
Ze moeten weer wat nieuws maken zodat ze weer ff flink wat geld uit de zakken kunnen kloppen ipv mensen waar geven voor hun geld.
Waar haal je het vandaan? Je bent niet gedwongen tot aankoop van die bordjes.!! Anders koop je toch gewoon z''n brakke plank met een SIS chipset..:?
Dit is gewoon niet normaal meer. Iedereen moet gewoon massaal die VIA shit gaan boycotten. De consument moet opkomen voor z''n recht en dat is hardware wat het voor de volle 100% doet.
Sorry maar als jouw moederbord niet 100% is, hoe kan deze dan stabiel lopen bij jou.??
En ook dat gezeik dan met geforce kaarten. Ook veel incompabiliteits problemen mee. Dit is gewoon echt niet normaal meer. |:(
Ik weet het, echt HEEL erg (nooit problemen mee gehad:+)
Ik heb ook zo''n asus 7700 kaartje. In begin werkte het goed maar ik kreeg op gegeven moment ook die beeeeeep-beep-beep.

Ronduit triest vind ik deze wedstrijd van wie graaft z''n kop dieper in het zand. Abit, Geforce kaarten fabrikanten, VIA ?? |:(
Shit happens.! Grow up! Je ziet jezelf als slachtoffer.
Ik denk niet ze ook maar iets van zullen aantrekken van dit alles want ze zijn toch wel groot genoeg om dit te kunnen hebben.
Die patch was per ongelijk uitgekomen natuurlijk :+
Die bugs met VIA 686B southbridge chip kunnen echt niet door de beugel! Ik heb veel posts gezien hierover en wat ik wel weet is dat veel mensen de bug anders ervaren wat dus maar weer te kennen geeft hoe ernstig dit alles is.
ER IS EEN PATCH.!!!!!!!
Waar is dat beetje service wat je mag verw8en
als je zoveel geld uitgeeft Ja ik weeet het deze message is lang en sluit ook niet echt bij m''n topic aan. Maar lekker belangerijk zeg ik dan maar dit wou ik gewoon ff kwijt >:)
Ga toch lekker ff uithuilen bij mammie.!

• BC3 Victim
Op zaterdag 21 april 2001 12:46 schreef Procyon for life het volgende:
Ok hier gaan we dan ;)
[..]

En nu dan? er zijn meer tevreden dan ontevreden gebruikers hoor.!
[..]

Het draait stabiel.? en toch is alles vergalt.?? (waar is je onderbouwing?)
[..]

Niemand laat jouw barsten, die patch is er al lang.!
[..]

Waar haal je het vandaan? Je bent niet gedwongen tot aankoop van die bordjes.!! Anders koop je toch gewoon z''n brakke plank met een SIS chipset..:?
[..]

Sorry maar als jouw moederbord niet 100% is, hoe kan deze dan stabiel lopen bij jou.??
[..]

Ik weet het, echt HEEL erg (nooit problemen mee gehad:+)
[..]

Shit happens.! Grow up! Je ziet jezelf als slachtoffer.
[..]

Die patch was per ongelijk uitgekomen natuurlijk :+
[..]

ER IS EEN PATCH.!!!!!!!
[..]

Ga toch lekker ff uithuilen bij mammie.!
Ja jij bent echt goed :)

Ok die bug openbaart zich dus niet altijd dus kan je systeem wel stabiel draaien |:(

Dat het spul bij jou goed draait is een ding.
Verschillende gebruikers hebben verschillende combinaties van hardware :? |:(

Zoals ik dus zei ik kwam die bug pas tegen nadat ik een raid array had gemaakt. Voorheen hingen ze gewoon aan de raid controller en had ik geen problemen.

Dus plz praat niet over dingen als je niet het hele verhaal kent aub

Oh ja ik heb al bij mammie zitten uithuilen. Ze zei dat ze stoute fabrikanten wel even op de billen zou slaan. Ikkuh blij gagagaga :)

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:47
stakker..

• BC3 Victim
moet je recht in m''n gezicht zeggen. Makkelijk he schelden op zo''n forum :)

Wie is er nu een stakker :?

• barrel
:9~ Ga door ga door >:)

• BC3 Victim
Zet er aub maar een slotje op >:)

• barrel
Heb je nu genoeg je gal gespuwd ?? ( In mijn ogen onterecht ) :o

• BC3 Victim
Ach is algemeen bekend feit dat mensen het geen ruk interesseerd zolang ze er zelf geen last van hebben :)

Ga maar lekker lopen zeggen dat ik een zeikerd ben en dat ik m''n kop moet houden.
Lekker belangerijk zeg ik dan maar :)

Vooral doen

Pagina: 1