[BC3] PCMCIA doet het niet meer!! (Toshiba tecra 8000)

Pagina: 1
Acties:

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 23:04
Mensen,

Ik heb hier een nieuwe toshiba tecra 8000 die ik na een foutje met windows heb gereinstalled (alleen windows, de rest niet).. hierna doet de pcmcia het niet meer en ik krijg hem voor geen mogelijkheid aan de praat

-deleten, terug detecten en weer installen.. dan rebooten en er staat weer een uitroepteken bij
-zijn geen conclicten volgens windows
-hij detect hem dus wel

hij vind hem als de

PCIC of compatible PCMCIA-controllen

ik snap er geen ruk meer van :( :(

weet iemand hier iets van?

Verwijderd

zit der geen CD van Toshiba bij ? Kijk daar eens op voor drivers . Anders : terug naar Toshiba met dat ding !

• jep
2e hands :/ op die cd staan zover ik weet geen drivers door pcmcia

• Pietert
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

Dat heb je met gejatte laptops... Altijd lastig

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

• Angelfire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:50

Angelfire

AKA AZwaanR or RZA

Je kan in je bios de setting van je PCMCIA controller aanpassen. Zet hem een Pcic 2.0 mode, of anders op compatible. Down ook ff bij toshiba de juiste drivers. Die heb je nodig, die van windows zuigen! (voor de 8xxx serie dan).

Suc6

I play my enemies like a game of chess...

• Vaagharses
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-12-2022
Ik had zelf ook een soort gelijk probleem: PCMCIA poort werd volledig herkend, maar geen enkele kaart die ik erin stopte werkte. Windows zag wel dat er een kaart in zat, maar herkende niet welke en kon dus ook geen drivers installen.

En nu niet schikken, de oplossing: ik had dus IBM gebeld, want ik had nog garantie. Het bleek dat mijn SystemBoard van mijn laptop dood was: Ze hebben het hele board vervangen => dus eigenlijk een nieuwe laptop.

Dus ik hoop voor je dat het een software probleem is => Herkennen andere OSsen wel je PCMCIA kaarten bijvoorbeeld???

Anti Geluidsmuur Front Amstelveen telt 17.800 lantaarnpalen; hoeveel heeft jouw gemeente?

• jep
mja zal linux er wel efkes oppoffen dan..

echt kut, 2e hands gekocht met vriend van me zus, ik zou hem ''ff'' installeren :(

• jep
Op zaterdag 21 april 2001 10:19 schreef Angelfire het volgende:
Je kan in je bios de setting van je PCMCIA controller aanpassen. Zet hem een Pcic 2.0 mode, of anders op compatible. Down ook ff bij toshiba de juiste drivers. Die heb je nodig, die van windows zuigen! (voor de 8xxx serie dan).

Suc6
YES!!!!!!!!!!!!!!! that was it!!! you just saved my life :)))))))))0

thanks!
Pagina: 1