[BC3] Winbond W89C940F Prolan NIC Drivers anybody??

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• shardphoenix
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-03 12:05
Ik heb een hele tijd geleden een 10Mbit kaartje gekocht bij aragorn ehv en omdat ik al heel lang een nieuwe heb 3com kaartje 10/100 heb ik besloten om deze maar kado te doen aan de buren hehe lekker speulen!
maar nu ben ik de drivers kwijt. Ik heb al op diverse sites gekeken maar kan nergens de juiste drivers vinden. Hij is NE2000 compatible maar als ik die drivers kies werkt hij ook niet.
Ik ben dus op zoek naar de drivers voor een Prolan kaartje.
achterop zit een stickertje met
TARGET C0174433
thanks anyone
als je de drivers hebt mail ze dan ff naar mij toe aub!
Thanks

• JungleJim
  • Laatst online: 00:18
Op www.winbond.com/e-winbondhtm/partner/b_3_c.htm#01 staan reference drivers voor de Winbond W89C940F chip die op dat kaartje zit. Misschien dat je daar wat aan hebt...

• eppie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
(overleden)
Ze staan gewoon op de Winbond site,

http://www.winbond.com.tw/PDF/Driver/drv94017.exe

• shardphoenix
Jo thx allemaal erg snel en duidelijk
lekker kosrt zouden er meer moeten doen.
Doei

• shardphoenix
hmm ik dacht dat dit de oplossing was maar toch niet. Ik heb de drievrs gedownload en daarna uitgepakt proberen nic te installen en dan zegt ie dat ie geen hardware gegevens in de opgegeven dir kan vinden. Ik kan me nog herinneren dat toen ik de diskette nog had er een mapje in stond met NDIS3 en daar stonden toen de drivers in. Heeft er voor de rest niemand ook zo''n kaartje en nog de orginele of kopietjes natuurlijk ook goed :+
dan zoek ik zelf wel uit welke ik moet hebben.
PLEASE help me het heeft haast
Thanks a lot you guys!

• shardphoenix
shop ;( en nu maar hopen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Laat ik maar ff helpen.. ik heb die driver ook nodig.. maar ik heb de disk gevonden. Kan ik via jouw hotmailadres sturen? DIe je hebt staan bij je preferences?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1