Whatever.
ik speel meestal op Skirmish UT CTF(158.43.128.186: 7777) of op Gamepoint of Demon CTF servers.
DM speel ik eigenlijk alleen op tweakers server.
nick : [GoT]zzaxxon
DM speel ik eigenlijk alleen op tweakers server.
nick : [GoT]zzaxxon
vaak team deathmatch en assault.....als het kan bij gamepoint..
nick: Sgaap(MdMa)...lekker pluizige naam
nick: Sgaap(MdMa)...lekker pluizige naam
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Verwijderd
Ik speel alleen CTF.
Nick is Killerman(nl-dse)
Ik speel meestal op demon of gamepoint.
O ja,ik had ff een vraagje
Hoe kom ik op de tweakers server???
Please help me.
The wishmaker
Nick is Killerman(nl-dse)
Ik speel meestal op demon of gamepoint.
O ja,ik had ff een vraagje
Hoe kom ik op de tweakers server???
Please help me.
The wishmaker
Ik weet dus niet of de tweakers server alweer online is....
om te connecten: open location en dan intypen: unreal.tweakers.net en hopa klaar..
Mijn nick is btw: XaVieR
om te connecten: open location en dan intypen: unreal.tweakers.net en hopa klaar..
Mijn nick is btw: XaVieR
Whatever.
Mijn naam is aXe, en ik speel in de [hkj] clan dus als nickname [hkj]aXe. Wij spelen zo vaak mogelijk op de unreal.tweakers.net server, want die speelt het best. Ze zouden ook een leuke instagib moeten doen bij tweakers.
(is deze goed) >)
We've been there, seen that, done that, and fragged that!
We've been there, seen that, done that, and fragged that!
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Verwijderd
Ik ben het broertje van Paashaas
en met Unreal ben ik de enige echte
WishMaker[NL]
dus oprotten faker
en met Unreal ben ik de enige echte
WishMaker[NL]
dus oprotten faker
ik ben [GoT]VinMan,
maar heb weinig tijd om te spelen..
maar heb weinig tijd om te spelen..
"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel
Verwijderd
De naam is SciFi (heel verrassend)
speel niet vaak op een public server, maar wanneer ik dat wel doe is het tweakers.net
speel niet vaak op een public server, maar wanneer ik dat wel doe is het tweakers.net
Ik speel nog maar pas en ik vind deathmatch wel leuk tot nu toe. Maar ik ben geen kanonnenvlees want ik merk dat mijn Quake2 skills behoorlijk van pas komen. De maps moet ik nog leren kennen.
Mijn nick is Dr. Vork en ik zal eens op de tweakers server langskomen binnenkort.
CU
edit: Net even geweest, goede server, lekker lage ping. Was alleen een beetje ondruk, maar druk genoeg om plezier te hebben.
Mijn nick is Dr. Vork en ik zal eens op de tweakers server langskomen binnenkort.
CU
edit: Net even geweest, goede server, lekker lage ping. Was alleen een beetje ondruk, maar druk genoeg om plezier te hebben.
Bijna altijd Deathmatch of Domination. Mijn nickname is BigWhopper, naar de lekkere hamburger (duh). Geen vaste server.
Greetningz, Jorik.
Greetningz, Jorik.
'k Ben KillJoy.
Eigenlijk speel ik alleen maar InstaGib, op servers met een hele lage ping <50. Af en toe kom ik even bij unreal.tweakers.net langsfraggen, maar daar is het meestal heel erg stil.
Eigenlijk speel ik alleen maar InstaGib, op servers met een hele lage ping <50. Af en toe kom ik even bij unreal.tweakers.net langsfraggen, maar daar is het meestal heel erg stil.
[GoT]benchMarc<< GD >>
Dat << GD >> gedoe is nog voor een andere clan die alleen maar UT speelt
Nee ik ben geen [GoT] veraaier
Dat << GD >> gedoe is nog voor een andere clan die alleen maar UT speelt
Nee ik ben geen [GoT] veraaier
[GoT]Morgoth, That's me.....
Ik speel vrij veel op unreal.tweakers.net als daar niemand is pak ik domweg de server met de laagste ping en met een redelijk aantal spelers.... It's a simple
frags an greets and cie you on the tweakers.net server
Ik speel vrij veel op unreal.tweakers.net als daar niemand is pak ik domweg de server met de laagste ping en met een redelijk aantal spelers.... It's a simple
frags an greets and cie you on the tweakers.net server
Pagina: 1
+N