[BC3] advies gevraagd: welke winkel?

Pagina: 1
Acties:

• Muffinboy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-02 17:05

Muffinboy

Da's goed fout!

Topicstarter
Hoi,

Mijn zwager is net naar Hoogeveen verhuisd en wil een computer gaan kopen. Liefst tweedehands en ivm garantie en eventuele technische ondersteuning liefst bij een winkel (eenvoudig PII systeem oid); eventueel ook nieuw.

Zijn er forummers die een goeie betrouwbare winkel (liefst dus met ook tweedehands systemen) in omgeving Hoogeveen kunnen aanbevelen?

Alvast bedankt!

PS ik heb even de faq gelezen, maar kon over dit soort vragen niks vinden... als het niet mag, slotje erop :)

Makkelijker gezegd dan gezwegen...

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
je zou natuurlijk de shop-survey kunnen lezen in de pricewatch...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Muffinboy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-02 17:05

Muffinboy

Da's goed fout!

Topicstarter
Erdman Schmidt in Hoogeveen uit de shopsurvey bedoel je? Die verkoopt kampeerspullen...

Staat meestal niet bij of ze ook tweedehands doen, vandaar dat ik het even in de groep gooi :)

Makkelijker gezegd dan gezwegen...

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
topic:
advies gevraagd: welke winkel?

zou dan eigenlijk moeten zijn:
2ehands winkel omg. Hoogeveen: welke winkel?

maar je hebt gelijk, er zullen ongetwijfeld mensen zijn die er ervaring mee hebben. Maar in de shopsurvey kan je ook al een hoop halen (op de 2ehands info na).

Veel succes ermee!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen