Ik kan aan zon keyboard komen van logitech. die draadloze dingen. Het is namelijk een soort van misdruk. De letters zijn een beetje dubbel gedrukt(zie je weinig van). Alleen zit er geen verzend/ontvangst kasje bij. Zijn die dingen los te koop? Ik heb nu al wel een draadloze muis van logitech. Gaat dat ook niet storen als je 2 van die kasjes op je bureau zet?
Ze kunnen prima naast elkaar, ze zitten op een ander kanaal, of je kunt ze op een ander kanaal instellen door die maffe softwaren van Logitech !Op vrijdag 20 april 2001 19:46 schreef killerbolt het volgende:
Ik kan aan zon keyboard komen van logitech. die draadloze dingen. Het is namelijk een soort van misdruk. De letters zijn een beetje dubbel gedrukt(zie je weinig van). Alleen zit er geen verzend/ontvangst kasje bij. Zijn die dingen los te koop? Ik heb nu al wel een draadloze muis van logitech. Gaat dat ook niet storen als je 2 van die kasjes op je bureau zet?
Verwijderd
Volgens mij niet...maar m''n toetsenbord en muis zitten samen op 1 kastje (ook draadloos van logitech)
Ray
Ray
En waarom zou dat niet werken [???], gewoon proberen.
Wil het niet, dan kun je altijd nog naar zo''n kastje gaan zoeken.
Cordelia: Well, does looking at guns make you wanna have sex? Xander: I'm seventeen. Looking at linoleum makes me wanna have sex.
hehe, nou kijk. er zit alleen een aansluiting voor een muis aan
hehehe. kleinigheid...
Ik moet dus echt zon kastje zien te krijgen.
Ik moet dus echt zon kastje zien te krijgen.
Verwijderd
Op zaterdag 21 april 2001 13:47 schreef wrotter18 het volgende:
En waarom zou dat niet werken [???], gewoon proberen.
Effe nadenken, zit alleen een PS/2 voor je muis op, ik heb een combo zegmaar, met ook een aansluiting voor je toetsenbord.
En nee die zijn niet los verkrijgbaar.
Pagina: 1