[BC3] USB, SERIAL EN PS/2 MUIS PROBLEEM

Pagina: 1
Acties:

• Morph666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-07 18:31
Hallo,

Ik heb laatst me computer opgehaald
specificaties zie info

Het probleem is dat me muis het niet wil doen het gaat hier om een AMI MOUSE OPTICAL maar mijn Logitech + USB wil hier ook niet op werken, het lijkt me onwaarschijnlijk dat me porten kapot zijn want ik heb een SERIAL en een PS/2 en een USB muis geprobeert maar allemaal het zelfde probleem, in verdere details : de muis werkt opzich goed maar al start je deze computer dan "hapert" ie een beetje al start je winace of al start je bijvoorbeeld unreal of black and white dan gaat me muis haperen als een }:O

Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand hoe dit op te lossen is zeg het mij want dit kan zo niet langer

Alvast bedankt,

• Dennis
  • Laatst online: 20:37
Volgens mij heb jij meerdere problemen met je pc. Klinkt namelijk nogal errug ingewikkeld.

Verwijderd

Gebeurt dit ook met regelmatige intervallen? Een vriend van mij heeft een mobo met een Via Apollo pro chipset. Na onderzoek bleek het aan de USB controller te liggen, hij had WinME draaien en zag bij z''n USB hub zo''n vies groen vraagtekentje staan. (in apparaatbeheer) Hij heeft inderdaad ook last van "haperingen" waarbij (om een exact aantal seconden) steeds z''n PC even blijft hangen en daarna weer vrolijk verder gaat.

TIPS:

- installeer die nieuwste via 4 in 1 drivers
- nieuwste bios versie (www.abit.nl)
- installeer de speciale via usb drivers
- kijk eens wat er gebeurt als je er een externe USB-hub inplugged

(voor de via drivers -> www.viahardware.com)

• Morph666
Al me hardware werkt naar behoren ( zegt dat system ) maar hij hapert alleen als je iets zwarders opstart bijv. unreal tournament of black and white met frontpage 2000 ook , ik snap er nix meer van kan iemand mij nog helpen en de drivers zijn vorige week nog geupdate dacht ik

• Morph666
En het gaat voornamelijk om die AMI MOUSE OPTICAL PS/2 die USB was geleend om te testen en jah er zit een externe hub ingebouwd