[BC3] HP Deskjet 840C in netwerk??

Pagina: 1
Acties:

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-08 16:39
Ik heb op dit moment een HP 710C, maar die krijg ik niet werkend in een netwerk. Nu woont mijn broer op kamers, en die gebruikt zn printer dus niet in een netwerk. Nu is mijn vraag: kan een HP Deskjet 840C wel standaard in een netwerk werken?

• jurri@n
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-08 12:49
Ik heb de ervaring met HP dat printers die standaard via de parallelle poort lopen meestal vervelende software hebben die alleen maar via de parallelle poort kan...

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ja dat kan, je kan gewoon bij eigenschappen, details, afdrukken naar poort en daar //computernaam/printernaam invullen.
En dat wil ook met HP''s eigendriver''s

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Als je zo''n HP goed wil laten werken moet je een HP-jetdirectbox gebruiken. De printerdrivers van HP verwachten bidirectioneel verkeer en hun jetdirectboxen ondersteunen dit.

''t Is misschien alleen een beetje duur voor thuis ;)

Verwijderd

Anders gebruik een Jetdirect kaart/kastje.

• jurri@n
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-08 12:49
Op vrijdag 20 april 2001 16:37 schreef slackware het volgende:
Ja dat kan, je kan gewoon bij eigenschappen, details, afdrukken naar poort en daar //computernaam/printernaam invullen.
En dat wil ook met HP''s eigendriver''s
Al eens geprobeerd met printers met 2-richtingsverkeer? Bv. de HP Officejet? ''t printen zal wel lukken, maar de drivers die erbij horen willen niet... Kunnen gewoon alleen maar op lpt1:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
neuh... een deskjet 840c is geen officejet. De vraag was of dat met een deskjet 840C mogelijk was.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Printer delen, vervolgens naar 2e pc die erop moet printen. Ga naar config.scherm/printers/nieuwe printer. Kies netwerkprinter. Klik de juiste pc en printer aan, en rond de wizard af.
Op m''n werk hebben we ook zo''n 840c, daar heb ik hem ook zo gedeeld.
Moet met een 710c ook kunnen.

Lukt het niet: timborgdorff@euronet.nl is m''n mailadres.

Succes

• James_Watt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-08 15:56
Mijn 690 deed het en m''n 930 doet het ook goed zie het probleem niet...:?

Iwill KK266 R | Amd 1333 266 | Global win wbk38 | 512 Mb M-Tec | 2 x Seagate U 5 40 Gb raid 0 + 2 x Barracuda IV 80 GB raid 0 | Liteon 48x12x48 | Cyberdrive 52 | Radeon 8500 | 3com509 |

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Op vrijdag 20 april 2001 21:51 schreef James_Watt het volgende:
Mijn 690 deed het en m''n 930 doet het ook goed zie het probleem niet...:?
Ik dus ook niet, maar soms zit het mee en soms zit het tegen :):(

• DSK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 09:29

DSK

boeiend...

Ik heb oo keen Hp840C en geen enkel probleem om te delen, maar hij is wela angesloten op de USB poort

Blog (Linux-related)

Pagina: 1