De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik kan je Livingstone van harte aanbevelen, perfecte service: http://www.livingstone.nl/
Thanks, ik had niet gedacht dat ik met dit topic nog zou slagen, maar dat is toch nog gelukt, er is inmiddels een prijsopgave naar me onderweg.
TNKS voor de goede tip.
P.S. die gasten verhuren echt veel, misschien voor de grap eens een dikke server pc huren om te kijken hoe supersnel dat draait
TNKS voor de goede tip.
P.S. die gasten verhuren echt veel, misschien voor de grap eens een dikke server pc huren om te kijken hoe supersnel dat draait
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Heuhj, 16 jaar kick!
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Obvious spam is obvious.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()